loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
سجاد بازدید : 469 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار GiliSoft USB Lock یکی از نرم افزار های قدرتمند برای رمز گذاری بر روی پورت USB میباشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات و یا کپی شدن آنها به صورت کامل جلوگیری کنید. 

با اجرای این نرم افزار، اتصال دستگاه های خارجی شناخته نشده به سیستم مسدود میشود و شما میتوانید بدون دلهره به اشتراک گذاری فایل های خود بپردازید بدون آنکه نگران دزدیده شدن آنها باشید.

نرم افزار GiliSoft USB Lock علاوه بر امکان قفل کردن پورت USB، امکان مسدود سازی پرینتز، DVD Rom، بلوتوث، و سایر لوازم جانبی را نیز دارد. 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط ابن نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آخرین نسخه آن را از سایت مقربین دریافت کنید.

امیر عباس بازدید : 676 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (1)

در این مطلب از سایت مقربین یک نرم افزار فوق العاده کاربردی را برای دانلود آماده کرده ایم.شما با استفاده از نرم افزار Wireless Network Watcher میتوانید به صورت لحظه ای بر شبکه وایرلس (WiFi) خود نظارت کامل داشته باشید، تا زمانی که دستگاهی جدید به شبکه وایرلس شما متصل میشود به وسیله بوق اخطاری شما را مطلع سازد.

نحوه استفاده:کافیست تا بعد از اجرای برنامه از منوی Options گزینه های Beep On New Devices و Background Scan را انتخاب کرده و سپس کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بیسیم شما استفاده میکنند را مشاهده کنید.

 در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت مقربین دریافت کنید.

yasasan بازدید : 737 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

نسخه جدید USB Disk Security منتشر شد! (نسخه 6.4.0.136)

 

تقریبا همه کاربران به طور روزانه از فلش مموری و یا هارد دیسک اکسترنال استفاده میکنند. از فلش مموری معمولا برای انتقال اطلاعات، و از هارد اکسترنال برای بکاپ گیری از اطلاعات با حجم بالا (مثل فیلم و آهنگ) استفاده میشود.

 

مشکل متداول بسیاری از کاربران، حفظ امنیت فلش مموری و هارد اکسترنال است. این حافظه ها به دلیل اینکه قابل حمل هستند، در معرض خطراتی مثل آلودگی به ویروس، و یا سرقت اطلاعات قرار دارند.

 

نرم افزار USB Disk Security میتوانید امنیت درایو های USB (مثل فلش مموری و هارد اکسترنال) را فراهم کند.

ali بازدید : 1038 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

سلام امروز هم یه مطلب ویژه برای کاربران مقربین گذاشتیم . آنتی ویروس مکافی با آخرین آپدیدت و نسبت به قبل قوی و ورژن جدیدش رو ارائه داده.امیدواریم شما هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرین.

هر تصوری که از نرم افزار McAfee VirusScan داشته اید را کنار بگذارید! چون در این مطلب، یکی از نگارش های متفاوت و بسیار قدرتمند این نرم افزار را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

نرم افزار McAfee VirusScan Enterprise تفاوت های بسیاری با نسخه معمولی آن (McAfee VirusScan) دارد.

از جمله این تفاوت ها، میتوان به سیستم امنیتی بسیار پیشرفته آن اشاره کرد. با وجود امنیت بسیار بالاتر، نسخه اینترپرایز مکافی بسیار سریع تر از نسخه معمولی آن عمل میکند. به همین دلیل هم قیمت McAfee VirusScan Enterprise در فروشگاه های آنلاین جهانی بسیار بالاتر از آنتی ویروس های دیگر است.


(قیمت نسخه پایه این آنتی ویروس، 822 دلار است)

 

اما نگران نباشید. در این مطلب میتوانید این نسخه را به صورت رایگان دانلود کنید!

 

آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise میتواند از سیستم شما در برابر ویروس، برنامه های جاسوسی، تروجان، برنامه های تبلیغاتی، و سایت های آلوده محافظت کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این آنتی ویروس قدرتمند آشنا شوید. و در صورت تمایل، نسخه جدید آن را به همراه آپدیت آفلاین دانلود کنید.



سجاد بازدید : 1444 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

در این پست نرم افزاری برای دانلود قرار داده ایم که نه تنها از دست رسی دیگران به اطلاعات شخصی جلو گیری میکند بلکه از پاک شدن یا آسیب دیدن آنها هم جلوگیری میکند.

یک از راه های راه های مخفی کردن فایل ها از چشم دیگران این است که روی Properties فایل یا فولدر مورد نظر برویم و آن را در حالت Hidden قرار دهیم.اما باید بگویم که حتی بچه های 5 ساله هم روش دسترسی به فایل های Hidden را بلد هستند!

پس نرم افزار موجود در این پست را از دست ندهید زیرا که نرم افزار Folder Guard Professional یک راه حل جامع و کامل برای حفظ حریم شخصی در کامپیوتر است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فولدر را مخفی کنید، روی آن پسورد قرار دهید، و جلوی پاک شدن عمدی یا تصادفی آن را بگیرید. به این ترتیب اطلاعات شخصی شما درون آن فولدر کاملا امن خواهند بود.

نرم افزار Folder Guard Professional امکان ایجاد محدودیت برای بخش های مهم ویندوز (مثل Task Manager) را نیز دارد. تا خیال شما راحت باشد که وقتی پای کامپیوتر خود نیستید کسی نمیتواند به اطلاعات شخصی شما سرک بکشد.

سجاد بازدید : 960 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

توسط این نرم افزار بسیار کاربردی میتوانید فولدر های شخصی خود را مخفی کنید که برای دیگران قابل مشاهده نباشند و برای اینکه امنیت کار بالا برود میتوانید یک پسورد برای خود نرم افزار تعیین کنید. تا سایر افراد نتوانند آن را اجرا کنند.

نکته جالب اینکه نرم افزار Wise Folder Hider امکان مخفی سازی فولدرهای موجود در هارد دیسک و همچنین فلش مموری را دارد. 

این نرم افزاردارای محیط بسیار ساده ای میباشد. سه آیکون در نوار بالای نرم افزار قرار دارد:

Hide File : توسط این گزینه میتوانید یک فایل را مخفی کنید.

Hide Folder : توسط این گزینه میتوانید یک فولدر را مخفی کنید.

Hide USB Drive : توسط این گزینه میتوانید یک فلش مموری را کاملا مخفی کنید. 

در ادامه مطلب بیشتر میتوانید با دیگر امکانات این نرم افزار آشنا شوید و ورژن جدید آن را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

سجاد بازدید : 2830 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
یکی از دغدغه های امروزه والدین نحوه استفاده ایست که فرزندانشان از کامپیوتر و بخصوص اینترنت میکنند اما آخرین نسخه نرم افزار Salfeld Child Control تا حد زیادی میتواند این نگرانی ها را از بین ببرد و والدین توسط این نرم افزار میتوانند محدودیت های مورد نظر خود را ایجاد کنند تا با خیال راحت اجازه استفاده کودکان از کامپیوتر را بدهند.
این نرم افزار بینظیر میتواند دسترسی به فولدرها، فایل ها، نرم افزارها، بازی ها، و ... را محدود کند. یا فقط در ساعت های خاصی اجازه کار با کامپیوتر را بدهد.
 همچنین توسط این نرم افزار والدین میتوانند دسترسی به اینترنت را محدود کنند یا بعضی از سایت ها را فیلتر کنند. و یا فقط اجاره دسترسی به چند سایت خاص را بدهند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,510
  • بازدید ماه : 4,851
  • بازدید سال : 53,824
  • بازدید کلی : 10,112,794