loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
امیر عباس بازدید : 1228 دوشنبه 16 آذر 1394 نظرات (1)
بهترین و قوی ترین دیکشنری افلاین اندروید را در این مطلب از سایت مقربین دانلود کنید با لینک مستقیم.همچنین این دیکشنری قابلیت تلفظ صوتی را با کیفیت عالی دارد.

امیر عباس بازدید : 993 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود اخرین نسخه گوگل پلی سرویس در این مطلب از سایت مقربین.اخرین بروز رسانی:8مهر  94

گوگل پلی سرویس یا همان خدمات گوگل و به صورت لاتین Google Play services را می توان همانند Dirctx ویندوز یکی از ضرورترین نیازهای هر گوشی اندرویدی دانست. تعداد زیادی از برنامه ها و حتی بازی برای اجرا نیازمند به این سرویس گوگل برای همگام سازی خود و همچنین انجام عملیات های مختلف نرم افزار را دارند.

امیر عباس بازدید : 593 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)
با این برنامه اندروید میتوانید تمامی عکس ها و فیلم های موجود در اینستاگرام را به راحتی اب خوردن دانلود کنید.

نرم افزار InstaSave جهت دانلود کردن تصاویر از اینستاگرام طراحی شده است. به کمک این نرم افزار به سادگی میتوانید تصاویر مختلف را از محیط اینستاگرام دانلود کنید.

امیر عباس بازدید : 901 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

بهترین برنامه اندروید آموزش افلاین زبان انگلیسی را میتوانید در این مطلب از سایت مقربین دانلود کنید.محصول 2015 میباشد این اپلیکیشن و حجمی معادل 1 گیگ دارد.

این مجموعه شامل دو نرم افزار Talk English و  English in a Month است:

Talk English مخصوص آموزش مکالمه زبان انگلیسی است و به شما چگونگی صحبت در مکان ها و زمان های مختلف را آموزش میدهد. این نرم افزار بیش از 800 درس و 8000 فایل صوتی دارد. پس از گفتن جمله توسط نرم افزار، شما نیز میتوانید صدای خود را ضبط کنید و با صدای نرم افزار مقایسه کنید.

نرم افزار English in a Month آموزش زبان انگلیسی را از پایه و از حروف آلفابت شروع میکند و جلو میرود. این نرم افزار پس از تدریس از شما آزمون میگیرد و در صورت پاس کردن آزمون میتوانید به سطح بعدی دروس بروید. این نرم افزار با سرعت بسیار بالایی میتواند شما را با زبان انگلیسی آشنا کند و شما را به سطح بسیار خوبی از زبان برساند.

گرافیک نرم افزار و تصویری بودن آموزش بسیار عالی است و تمامی کاربران با هر سنی میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار دارای 30 سطح تدریسی از مبتدی تا پیشرفته است.

اگر شما موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را برای اندروید از سایت مقربین دانلود کنید.


امیر عباس بازدید : 721 سه شنبه 27 مرداد 1394 نظرات (0)

Whatsapp+ PLus نسخه حرفه ای مسنجر محبوب Whatsapp میباشد که نسبت به نسخه معمولی آن دارای قابلیت های بیشتری است و محدودیتی نیز ندارد.و ما در این مطلب از سایت مقربین آخرین نسخه واتس اپ پلاس را آماده دانلود کرده ایم.نسخه ای که در ان مشکل بن شدن اکانت حل شده است.

 ویژگی های نسخه پلاس و آنلاک نرم افزار :  ( در نسخه معمولی این قابلیت ها وجود ندارد )

  • بدون مشکل بن شدن (آنتی بن)
  •  قابلیت ارسال فایل ها بدون محدودیت  ( در نسخه معمولی محدود به ارسال تا 16 مگابایت هستید )
  •  قالبلیت تعویض فونت ، تغییر رنگ ، تغییر اندازه فونت و ….
  •  قابلیت ارسال عکس با کیفیت اصلی ( در نسخه استوک این کیفیت خیلی کاهش می یابد )
  •  ارسال موزیک تنها با یک کلیک
  •  دارای تم و دانلودر اختصاصی
  • امکان مخفی کردن وضعیت خود از دید دیگران
  • بدون تبلیغات
  • دارای طراحی جدید متریال
  • ارسال عکس و ویدئو بدون فشرده سازی

امیر عباس بازدید : 1056 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

در این مطلب از سایت مقربین میتوانید نرم افزاری برای موبایل یا تبلت اندرویدی خود دانلود کنید که فوق العاده کاربردی میباشد علاوه بر این برنامه قرآنی 5 دوره ترتیل با صدای قاریان مشهور، به همراه ترجمه فارسی در ادامه مطلب قرار گرفته است. که میتوانید آنها را نیز دانلود کرده و به نرم افزار اضافه کنید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار قرآن اندروید:

- فونت بسیار خوانا

- قابلیت دانلود فایل های صوتی قرائت از داخل نرم افزار

- سرعت بالا در اجرای نرم افزار

- ترجه بسیار خوب فارسی

- محیط کاربری ساده و روان

سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

توجه:راهنمای نصب فایل های صوتی و راهنمایی نصب ترجمه فارسی هم در ادامه توضیح داده شده است.

سجاد بازدید : 778 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

در این مطلب از سایت مقربین نرم افزار جوشن کبیر اندروید را برای دانلود آماده کرده ایم. این اپلیکیشن دارای دو زبان عربی و فارسی است.دعای جوشن کبیر در یکی از جنگ های پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)، توسط جبرئیل به ایشان وحی شد. جبرئیل به پیامبر عرض کرد که خواندن این دعا تو و امت مسلمانان را در امان نگه میدارد.

مهم ترین ویژگی های این برنامه:

- فونت بسیار خوانا

- قرار گرفتن هر فراز در یک صفحه

- قرار گرفتن ترجمه فارسی در زیر فراز

سجاد بازدید : 902 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)
نسخه کامل مفاتیح الجنان را برای اندروید در این مطلب از سایت مقربین میتوانید دانلود کنید.گفتنی است که این برنامه از فونت بسیار خوبی برخوردار میباشد.

مفاتیح الجنان مجموعه کاملی از ادعیه، اعمال، مناجات، زیارات و آداب و رسوم ایام سال است که توسط پیامبر اسلام و ائمه و علما شیعه نقل شده است.

 

امیر عباس بازدید : 1486 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

در این مطلب از سایت مقربین شبیه ساز پلی استیشن همراه با چند بازی بسیار معروف و جذاب را برای شما آماده کرده ایم.میتوانید این نرم افزار را بالینک مستقیم دانلود و نصب کنید و از بازی های آن لذت ببرید.

بی شک بازی های پلی استیشن محبوب ترین بازی های تاریخ هستند. این کنسول به دلیل انقلابی که در زمینه گرافیک و گیم پلی بازی ها ایجاد کرد موفق به جذب طرفداران بسیاری شد.

امیر عباس بازدید : 1629 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی جنگ قبیله ها Clash of Clans را می توان یکی از محبوبترین بازی های آنلاین سال در سبک استراتژی و آنلاین دانست .و رتبه این بازی در گوگل پلی که 4.8 از 5 میباشد نشانگر همین معناست. در این بازی مالتی پلیر ، شما میتوانید قبیله ی خود را تشکیل دهید و وارد دنیای خشن و بی رحمی شوید که باید در آن علاوه بر اینکه از سرزمین خودتان دفاع میکنید ، به فکر تسخیر سرزمین های جدید و افزایش قلمروتان نیز باشید . البته در بازی Clash of Clans گزینه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید به همراه چند نفر دیگر ، یک قبیله تشکیل دهید و به صورت گروهی از آن دفاع کنید .

بازی Clash of Clans به صورت آنلاین میباشد و برای بازی کردن آن باید به اینترنت متصل باشید . گرافیک بازی نیز به خوبی کار شده است و کاراکترها دارای طراحی طنز و بامزه ای میباشند و شما میتوانید در محیط سه بعدی آن ، انواع قلعه ها را بسازید ، قلمروتان را مشخص کنید و از مردم خود دفاع کنید .

شما میتوانید آخرین ورژن و نسخه جدید بازی Clash of Clans برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت مقربین دریافت نمایید .

آخرین بروزرسانی:(دوشنبه3فروردین94)

نسخه 7.1.1 آماده دانلود.

سجاد بازدید : 905 سه شنبه 12 اسفند 1393 نظرات (0)

PhotoMath هوشمندترین برنامه حل مسائل ریاضی از طریق دوربین برای اندروید است. کافیست به وسیله دوربین موبایل یا تبلت اندرویدی خود یک مسأله ریاضی را نشانه بگیرید تا این برنامه در یک چشم بهم زدن پاسخ آن را به شما نمایش دهد.شما هم به میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا ملحق شده و فرایند یادگیری ریاضی خود را سریع‌تر و شیرین تر کنید. وقتی که برای حل یک مسأله ریاضی به مشکل برخوردید می‌توانید از طریق دکمه Steps نحوه حل آن را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کنید. دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند از این برنامه به عنوان ابزار یادگیری ریاضی استفاده کرده و والدین می‌توانند به وسیله آن به سرعت تکالیف ریاضی فرزندان خود را چک نمایند.


سجاد بازدید : 2714 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

اگر فرصت و هزینه رفتن به باشگاه بدنسازی را ندارید و یا میخواهید برنامه تمرینی منظم و دقیق ویژه تناسب اندام خود داشته باشید از نرم افزار اندرویدی که در این پست برای دانلود میگذاریم استفاده کنید این نرم افزار شخصی تمرین دهنده فیتنس واقعا فوق العاده است و میتواند نقش مربی تمرینات بدنسازی فیتنسی شما را بر عهده بگیرد.به عبارتی این نرم افزار با یک برنامه ریزی دقیق، انجام حرکات ورزشی توسط کاربر ورزشگار خود را پیگیری میکند.

فیتنس (Fitness) نوعی از تمرینات بدنسازی است که هدف آن ایجاد اندامی متناسب برای ورزشکاران است.

(بر خلاف Bodybuilding که هدف آن پرورش عضلات حجیم است)

 و نکته حائز توجه اینکه اکثر تمرینات ارائه شده در این برنامه اندرویدی بدون نیاز به وزنه یا تجهیزات خاص ندارد و در منزل به آسانی قابل انجام است. 

ارائه برنامه تمرینی منظم، یادآوری زمان تمرینات، آموزش حرکات، و ثبت رکورد، از جمله قابلیت های عالی این نرم افزار اندرویدی تمرین دهنده فیتنس است.

سجاد بازدید : 3480 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (1)

این اپلیکیشن فوق العاده کاربردی و جامع اندروید که داروخانه بنفش نام دارد و بی شک کامل ترین مرجع در زمینه شناسایی ویژگی ها و خواص انواع دارو ها میباشد را میتوانید در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود کنید.

این برنامه را برنامه نویسان حرفه ای ایرانی تولید کرده اند و از بخش های آن میتوان به:

گروه دارویی, موارد مورد مصرف, مکانیزم اثر دارو, عوارض جانبی آن, هشدارهای مصرف, تداخل دارویی و نکاتی برای مصرف دارو مورد نظر اشاره کرد.در ادامه هم قبل از لینک دانلود این برنامه بینظیر عکس هایی از نمایه آن آورده شده است.



سجاد بازدید : 2070 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)
برنامه اندروید انتقال فایل بین موبایل و کامپیوتر(لبتاب)، از طریق وای فای را که یکی از کاربردی ترین برنامه های اندروید است و میدانیم مدت ها دنبال آن هستید را در این پست میتوانید دانلود کنید. یک فیلم آموزشی هم برای اینکه هرچه بهتر بتوانید از این برنامه استفاده کنید در ادامه مطلب برای دانلود قرار گرفته است.

این برنامه اندرویدی بسیار کاربردی برای انتقال فایل از WiFi استفاده میکند. پس اگر لپتاپ دارید، به راحتی میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید (چون همه لپتاپ ها WiFi دارند)

اگر کامپیوتر شما WiFi دارد نیز میتوانید از این نرم افزار برای انتقال اطلاعات بین موبایل و کامپیوتر استفاده کنید.

(برای مجهز کردن کامپیوتر خود به WiFi کافیست تا یک Wireless USB Adapter خریداری کنید و آن را به پورت USB کامپیوتر خود وصل کنید تا کامپیوترتان مجهز به WiFi شود. دقیقا مثل یک لپتاپ. Wireless USB Adapter یک وسیله کوچک به اندازه یک فلش مموری بوده و قیمت آن حدود 25 هزار تومان است) 

برای استفاده از این برنامه اندروید( Wifi File Transfer Pro Android)فقط کافیست تا آن را روی موبایل اندرویدی خود نصب کنید، و دکمه Start نرم افزار را بزنید. سپس یک IP برای شما نمایش داده میشود. این IP را در قسمت آدرس مرورگر خود در کامپیوتر وارد کنید و اینتر را بزنید.

به همین سادگی! سپس پنجره ای باز میشود که میتوانید اطلاعات را بین موبایل و کامپیوتر خود انتقال دهید.

با این برنامه حتی میتوانید عکس های کامپیوتر را در موبایل و عکس های موبایل را در کامپیوتر مشاهده کنید.

سجاد بازدید : 2098 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (1)

تقویم اندرویدی باد صبا توانسته است رتبه نخست در میان کلیه نرم افزارهای فارسی کافه بازار از نگاه مخاطبان به خود اختصاص دهد.در این پست شما میتوانید اخرین نسخه این نرم افزار بسیار کاربردی را با لینک مستقیم هم برای اندروید هم جاوا دانلود کنید.نسخه های بعدی این نرم افزار هم به محض انتشار در همین پست قرار میگیرند.

                                                                           لینک های دانلود اصلاح شدند.

پیشرفت های نسخه 5.3:

  1. نمايش تاريخ در نوار اعلان گوشي
  2. افزودن ويجت قفل گوشي در آندرويد 4.2 به بالا
  3. بهبود بخش اعمال هر روز در صفحه تقويم
  4. افزودن يک موذن و 25 زنگ هشدار جديد
  5. افزودن هشدار طلوع و غروب آفتاب
  6. بهبود الگوريتم قبله نما
  7. بهبود وضعيت سرور و شبکه
  8. رفع مشکل انتخاب صداي هشدار
  9. انطباق و سازگاري بيشتر با آندرويد 4.4
  10. بهبود محاسبه اوقات شرعی برای برخی مناطق خاص جغرافیایی
  11. افزودن GMT -4:30 به بخش افزودن شهر
  12. عدم پخش اذان در زمان مکالمه کاربر
  13. و رفع خطاهاي جزئي گزارش شده

سجاد بازدید : 870 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

از قابلیت های اصلی این برنامه که کار کردن و مسیریابی با آن را لذت بخش می کند نمایش اماکن، منوهای کاملا فارسی نرم افزار و همچنین امکان مسیر یابی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است.

اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید. این برنامه شامل نقشه کامل کشور ایران به همراه صداهای صوتی برنامه است.

یکی از ویژگی های جالب این نسخه برنامه، HUD می باشد که شما با قرار دادن گوشی در زیر شیشه خودرو خود، می توانید انعکاس تصویر صفحه گوشی را در شیشه ببینید و مسیریابی راحتی داشته باشید.

سجاد بازدید : 1476 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جنون سرعت:تحت تعقیب دارای گرافیک بینظیر به همراه دیتا برای اندروید Need for Speed Most Wanted v1.0.50 + Mod

دیتاهای این نسخه که در سطح اینترنت و تمام سایت های ایرانی تحت عنوان دیتای نسخه 1.0.50 پخش شده است تماما مشکل دارند و بعد از صرف وقت و هزینه متوجه می شوید که بازی باز هم نیازمند به دانلود دیتا است اما دیتاهای این پست برای هر چیپست تماما توسط مدیر سایت و توسط 4 گوشی دانلود و سپس آپلود شده تا کارابران در نهایت آسایش به دانلود این نسخه از بازی بپردازند.

سجاد بازدید : 2157 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (1)

شما می توانید برنامه اندروید زیر را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده و برای خرید سریع شارژ از ان استفاده نمایید امنیت این برنامه بسیار بالا بوده و حاصل یک سال تلاش ما می باشد.

برنامه اندروید را از لینک زیر دانلود کرده و در هنگام نصب کد نصب برنامه را که در زیر درج شده است را وارد نمایید. تا برنامه با موفقیت نصب شود.


                           دانلود برنامه



کد نصب برنامه:23929


توضیحات کامل برنامه:

سجاد بازدید : 913 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (1)
در این پست میخواهیم نرم افزار قدرتمند Advanced Download Manager Pro که دارای امکاناتی شبیه به IDM در pc است را برای دانلود قرار دهیم. این دانلود منیجر اندرویدی دارای امکاناتی جالب و کاربردی است که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم :

** دانلود بصورت قطعه قطعه ایی تا 8 پارت ** دانلود خودکار ** دانلود 3 فایل بصورت موازی و همزمان ** پشتیبانی از قابلیت Resume و ادامه دانلود ** اگاهی از اتمام دانلود با ویبره و اهنگ ** دارای محیط کاربری ساده و کارا ** قابلیت اولویت بندی و زمانبدی برای دانلود


اخرین بروز رسانی 30تیر93

سجاد بازدید : 1711 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه مارکت بازار نسخه 6.0.1:شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید. نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده.

ویژگیهای برنامه بازار:

  • دریافت برنامه در دسته های خاص
  • قابلیت دریافت و ویژگی ادامه دانلود (Resume)
  • امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار
  • امکان خرید برنامه های فارسی
  • پشتیبانی از ویجت

سجاد بازدید : 1684 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (1)

مقام معظم رهبری(دام ظله):<< اگر کسی فقط همین آثار ایشان را یک دور با دقت بخواند این کافی است که او را به یک سطح راقی(عالی و بلند)از معارف اسلامی برساند.>>

برنامه اندرویدی نور مطهر شامل 72جلد از آثار شهید مطهری است ویژه طرح های مطالعاتی و با ارائه امکاناتی متنوع از جمله امکان مطالعه از آسان به مشکل,جستجو,آخرین مطالعه و...شما میتوانید این برنامه فوق العاده کاربردی را در ادامه مطلب دانلود کنید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,489
  • بازدید ماه : 4,830
  • بازدید سال : 53,803
  • بازدید کلی : 10,112,773