loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
سجاد بازدید : 2993 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)
بیشتر افرادی که از تناسب اندام خود ناراضی میباشند از وجود چربی های اضافه در ناحیه شکم رنج می برند که در اکثر موارد تغذیه نامناسب و نداشتن تحرک و ورزش کافی باعث بروز این مشکل می ‌شود. هر فردی می تواند با انجام ورزش های صحیح ماهیچه های شکم خود را سفت و محکم نموده و به اندام ایده آل خود برسد. تناسب‌ اندام در جذابیت افراد نقش بسزایی دارد و اگر بدن از لحاظ حجم عضلانی رشد بیش از اندازه کرده باشد از تناسب خود (نسبت به قامت) خارج شده است.

مربی Jim Peinkofer در مجموعه ویدئوهای Udemy The 50 Craziest Ab Exercises You've Ever Seen، به آموزش تمرینات ساده عضلات شکم می پردازد. یکی از نقاط مثبت این ورزش ها، امکان انجام آن ها در منزل و بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت است. این مجموعه حاوی 50 تمرین فوق العاده برای ناحیه شکم است. هرچند ممکن است از قبل با این تمرینات آشنایی داشته باشید (و به دلیل دشواری، از انجام آن ها سرباز زده باشید) اما اکنون با فراگیری شیوه متفاوت و روش های ساده تری به انجام آن ها ترغیب خواهید شد.

نام انگلیسی: Udemy The 50 Craziest Ab Exercises You've Ever Seen
نام فارسی: آموزش بدنسازی در خانه، تمرینات عضلات شکم
زبان: English
حجم فایل: 1346 مگابایت

سجاد بازدید : 34218 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

اگر وقت یا حتی هزینه رفتن به یک باشگاه بدنسازی را ندارید نگران نباشید در این مجموعه فیلم های آموزشی به هم پیوسته که شامل 4پارت 1گیگابایتی میباشد و در این پست با لینک مستقیم قابل دانلود هست به شما بهترین برنامه بدنسازی در خانه بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات حرفه ای ارائه میگردد.و بر طبق تخمین دانشگاه ایالت Maine سوزاندن چربی ها با حرکاتی که در این مجموعه آموزش داده میشود معادل دویدن با سرعت 6 دقیقه در مایل است و این موضوع ارزش این مجموعه را دوچندان میکند.

تمرین های SPEED SHRED باعث افزایش سوخت و ساز بدن تا ۴۸ ساعت می شوند که بنابراین بدن شما کالری بیشتری را در روز می سوزاند . همچنین این تمرین ها باعث به وجود آمدن عضله از دو طریق می شوند که عبارت اند از : هیپرتروفی Myofibrillar ، کار با وزنه ای سنگین در فواصل کوتاه مدت و روش دوم هیپرتروفی Sarcoplasmic می باشد که زمانی اتفاق می افتد که شما از وزنه ای سبک در طی مدت طولانی استفاده کنید که این تمرینات هردوی این روش را در بردارند و باعث دوبرابر شدن عضلات شما می شوند .

سجاد بازدید : 8938 جمعه 09 آبان 1393 نظرات (1)

این مجموعه(P90X +) ادامه مجموعه قبلی(P90X) میباشد که در پست قبلی تحت عنوان بهترین مجموعه آموزشی ویدیویی بدنسازی در خانه ارائه شد.کمپانی Beachbody با مربی گری تونی هورتون آموزش فیتنس و بدنسازی دیگری را پس از موفقیت سری P90X تولید کرده است تا تمام افرادی که تمرینات P90X را انجام داده اند قادر باشند دستاوردهای تناسب اندام خود در دوره قبلی را بالا ببرند.که در این پست به این مجموعه آموزشی بینظیر بدنسازی در خانه خواهیم پرداخت.

توجه:اگر شما مجموعه قبلی را مشاهده نکرده اید در ادامه مطلب همین پست به آن لینک داده شده است ابتدا از آن استفاده کنید سپس مجددا به این پست باز گردید.

دوره های آموزشی P90X بر Muscle Confusion (یا اغفال عضلات)، روشی از آموزش متقاطع و زمانبندی کردن به دست آمده از طریق تغییر ترتیب تمرینات و وارد کردن حرکات جدید و متنوع، تأکید می کند. Muscle Confusion از سازگاری بدن با تمرینات در طول زمان جلوگیری می کند و درنتیجه منجر به بهبود مستمر و بدون رکود (وضع ثابت) می شود. این برنامه ورزشی تکنیک های ورزشی متنوعی شامل تمرینات قدرتی، قلبی، یوگا، Plyometrics (تمریناتی شامل پرش و ... که برای تقویت قلب و تنفس استفاده می شود) و کششی را تلفیق می کند.

سجاد بازدید : 4313 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (0)

اگر تا به حال با تمرینات و برنامه های خود جلو رفته اید و نتوانسته اید به نتیجه دلخواه خود یعنی یک استیل خوب و مناسب فیتنسی برسید آموزش های تونی هورمن که در قالب فیلم های آموزشی به هم پیوسته هستند را از این پست میتوانید دانلود کنید و با استفاده از این آموزش ها و راهنمایی ها به نتیجه دلخواه خود برسید.

توضیحاتی راجع به این مجموعه:

P90X3 برنامه ورزشی دیگری با مربی گری تونی هورتون می باشد از مجموعه ای از فیلم های (حدود 30 دقیقه ای) آموزش بدنسازی در خانه تشکیل شده است. هرکدام از این فیلم ها حاوی تمرینات مقاومتی، قدرتی، هوازی، افزایش انعطاف پذیری و تعادل بدن می باشند. از آنجایی که بدن‌سازی به منظور افزایش قدرت و یا افزایش استقامت عضلانی بهره می‌برند و بدن‌سازی به نوعی ورزش مادر محسوب می‌گردد این ورزش در میان تمام قشرها محبوب است. با استفاده از تمرینات آموزش داده شده در این مجموعه شما می توانید با صرف روزانه 30 دقیقه در خانه و بدون نیاز به تجهیزات ورزشی اضافی، سطح آمادگی جسمانی و قدرت و استقامت عضلات خود را بالا ببرید.
P90X (مخفف Power 90 Extreme) یک سیستم ورزشی خانگی شناخته شده در سرتاسر جهان است که شامل برنامه های ورزشی همراه با برنامه تغذیه مکمل های غذایی بوده با هدف بهبود آمادگی جسمانی در طی 90 روز طراحی شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,484
  • بازدید ماه : 4,825
  • بازدید سال : 53,798
  • بازدید کلی : 10,112,768