loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
سجاد بازدید : 3958 چهارشنبه 11 آذر 1394 نظرات (0)
به کسانی که قصد حفظ قرآن را دارند و میخواهند در کنارش از گوش دادن ترتیل هم بهره ببرند دانلود این دوره ترتیل استاد پرهیزگار را پیشنهاد میکنیم که در آن هر آیه 3بار تکرار میشود.

سجاد بازدید : 18969 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (1)
دانلود 2 کلیپ تصویری از ترتیل قاری نوجوان یوسف کالو به ترتیب از سوره الرحمن و سوره یاسین.این نوا ها بار ها از طریق صدا و سیما به گوش شما رسیده و لذت برده اید.هم اکنون میتوانید هر دو کلیپ را در این مطلب از سایت مقربین دانلود کنید.

فرزاد بازدید : 2237 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

در این مطلب از سایت مقربین 3 دوره ترتیل کامل قرآن با ترجمه گویای فارسی آنها را برای دانلود آماده شده است.هرکدام از این 3 دوره ترتیل به تفکیک سوره بوده و شامل 114 فایل صوتی میباشند. و بعد از ترتیل هر آیه، معنی فارسی آن پخش میشود.همچنین سوره ناس بصورت جداگانه، برای نمونه هر مجموعه، جهت دانلود قرار داده شده است.

قرآن، کلام اعجاز آمیز خداوند است که برای هدایت بشر به حضرت محمد (ص) وحی شد. همزمان با نزول این وحی الهی، توسط یاران پیامبر اسلام، نوشته میشد. این پیام پس از گذشت نسل ها همچنان بدون هیچگونه تحریفی بین مسلمانان است.

زبان نوشتار قرآن، عربی است و برای یک مسلمان واجب و ضروری است که ترجمه این آیات الهی را بداند و آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

سجاد بازدید : 5252 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)
یکی از دل نشین ترین و پر احساس ترین ترتیل ها ترتیل استاد ماهر المعیقلی میباشد.که در این پست از سایت مقربین میتوانید ترتیل کامل قرآن کریم با صدای استاد ماهر المعیقلی را هم به تفکیک صفحه هم به تفکیک جزء و هم به تفکیک سوره با کیفیت بسیار بالا و لینک مستقیم دانلود کنید.

سجاد بازدید : 13111 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (3)

دانلود ترتیل کل قرآن کریم با صدای عبدالباسط محمد عبدالصمد به تفکیک صفحه و جزء و سوره و همچنین دانلود تلاوت کل قرآن کریم با قرائت عبدالباسط محمد عبدالصمد به صورت تحقیق با تفکیک سوره و جزء در این پست از سایت مقربین با لینک مستقیم و کیفیت عالی.


سجاد بازدید : 31146 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (1)
ترتیل استاد مهدی صیاف زاده به تفکیک صفحه و سوره و جزء با کیفیت عالی در این پست از سایت مقربین بارگزاری شده است و با لینک مستقیم قابل دانلود میباشند فایل ها.

سجاد بازدید : 14267 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (1)

دانلود ترتیل شیخ سعد بن سعید بن سعد الغامدی با لینک مستقیم و کیفیت عالی و به تفکیک سوره و جزء و صفحه.

او در نوزدم جمادی الأولی سال 1387 هـ ق موافق با سال 1967 م در شهر دمام واقع در کشور عربستان سعودی دیده به جهان گشود.
فارغ التحصیل دانشکده اصول دین دانشگاه امام محمد بن سعود فرع شهر احساء می باشد که در سال 1410 هـ ق به این مهم نائل گردید. وی در سال 1415 هـ ق موفق به حفظ کامل قرآن کریم شد و نیز  موفق به أخذ اجازه و سند روایت حفص از عاصم در سال 1417 هـ ق  گردید.
در حال حاضر بی تردید استاد سعد الغامدی یکی از خوش صداترین قاریان و سرودخوانان جهان اسلام است.

سجاد بازدید : 124078 جمعه 26 دی 1393 نظرات (1)
ترتیل های زیبایی که قاریان مشهور و خوش صدا از ایه مبارکه ایت الکرسی داشته اند با کیفیت عالی در این پست از سایت مقربین جمع آوری شده است که میتوانید با لینک مستقیم  دانلود کنید.همچنین متن عربی ایت الکرسی به همراه ترجمه در ادامه آورده شده است و در پایان هم متنی بسیار مفید از خواص ایت الکرسی قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 46982 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (10)

در ادامه سلسله پست های با کیفیتی که برای دانلود بهترین ترتیل های جهان اسلام تا اینجا در سایت قرار داده ایم رسیدیم به ترتیل استاد شاطری که ترتیل ایشان هم از محبوبیت بالایی برخوردار است و از ویژگی بینظیر قرائت قرآن استاد شاطری این است که قران را با محزون می خوانند و در روایات نیز داریم که بنا به مفاهیم آیات، بهتر است قران با لحن حزن خوانده شود، همچنین استاد شاطری در هنگام خواندن آیات عذاب، گاهی اوقات به گریه می افتد و از این جهت حس خاصی را به شنونده منتقل میشود.

در ادامه مطلب میتوانید ترتیل ایشان را هم به تفکیک سوره هم به تفکیک جزء و هم به تفکیک صفحه با لینک مستقیم دانلود کنید.همچنین سعی شده است که فایل ها از کیفیت فوق العاده ای برخودار باشند.

سجاد بازدید : 15701 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

در این پست از سایت مقربین میتوانید ترتیل فوق العاده زیبای استاد حامد شاکر نژاد را هم به تفکیک جزء و هم به تفکیک سوره با بهترین کیفیت دانلود کنید.حامد شاکر نژاد وقتی فقط 5 سال سن داشت به خوبی مصطفی اسماعیل را تقلید میکرد.

حامد پس از اینکه در مسابقات مختلف کشوری مقام نخست را کسب کرده بود در سن 11 سالگی برای شرکت در مسابقات بین المللی به عربستان رفت؛مسابقاتی که مخصوص بزرگسالان و ملاک شرکت در آن حفظ بودن 5 جزء از قرآن بود.الحق که در این مسابقه هم خوب درخشید طوری که پادشاه وقت عربستان را به وجد آورد و علاوه بر جایزه مادی اجازه داد حامد یک ساعت در خانه کعبه به راز ونیاز بپردازد؛ او اولین وکوچکترین قاری ایرانی بود که وارد خانه خدا میشد.
استاد حاج حامد شاکرنژاد بارها و بارها در داخل و خارج کشور با تلاوت هایش تعجب همگان را برانگیخته که چگونه با توجه به معنا می خواند طوری که انگار همین حالا آیه نازل شده است و چگونه فنون مختلف تلاوت را با استادی تمام به کار میبندد تا تلاوتی مورد رضایت خدا داشته باشد.

سجاد بازدید : 11553 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (4)

 روز مدت زمانی زیادی از خانه تا محل کار، گاه مجبور به گذاران ساعت ها در اتومبیل، اتوبوس و یا مترو  هستیم اینها زمان های تلف شده ای هستند که مجبور به گذاراندن آن هستیم . در این زمان ها می توانیم با گوش فرا دادن به آیات دلنشین قران کریم هم به قرآن نزدیکتر شویم و هم بهترین استفاده را از این زمان ها ببریم.

اکثر فایل های صوتی موجود از تلاوت قران فاقد ترجمه هستند و همچنین کیفیت صدای بالایی ندارند و همین باعث می شود به دلیل عدم فهم دقیق پیام آیه برای ما فارسی زبانان پس از مدتی گوش دادن به آن برایمان کمی خسته کننده شود.
 در این پست از سایت مقربین آنچه برای شما آماده دانلود ساخته ایم تلاوت قران به صورت ترتیل با کیفیت بالا و ترجمه فارسی آن به صورت آیه به آیه است. در این پست از سایت مقربین آنچه برای شما آماده دانلود ساخته ایم تلاوت قران به صورت ترتیل با کیفیت بالا و ترجمه فارسی آن به صورت آیه به آیه است.
ويژگی های این مجموعه:
- ۱۶۰ ساعت ترتیل و ترجمه قران به صورت آیه به آیه
- تلاوت قران به صورت ترتیل با صدای دلنشین قاریان مشاری العفاسی و شاطری
- ترجمه فارسی آیت الله مکارم شیرازی با صدای معنوی و پر احساس آقای کبیری
- قابل ذخیره و پخش بر روی CD/ DVD/ Flash Memory جهت پخش در اتومبیل
- قابل ذخیره و پخش در موبایل و MP3 پلیر
- حذف آیه هایی که سجده واجب دارند و ذکر تنها معنای آنها

- نام فایل‌ها دارای شماره سوره، نام انگلیسی‌ و نام عربی‌


(93/8/20) تغییرات:

مجموعه "ترتیل با خلیفه الطنیجی، ترجمه فولادوند با صدای هدایت فر" اضافه گردید!

سجاد بازدید : 4055 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
دانلود ترتیل استاد مصطفی اسماعیل با بهترین کیفیت در این پست بارگذاری شده است و شما میتوانید با لینک مستقیم ترتیل کل قرآن کریم توسط ایشان را دانلود کنید.لقب استاد مصطفی اسماعیل اكبرالقراء میباشد و بی شک یکی از مشاهير و نوابغ علم قرائت قرآن در جهان اسلام است كه كلام خدا را با آهنگى بسيار لطيف و دلنشين و با الحانى منطبق با معانى و مفاهيم الهى تلاوت مى كند.
 او استادى است بى بديل كه در فن قرائت سبكى بسيار ممتاز دارد. مردى است كه تمامى قاريان جهان در آستان پر از معنويتش سر تعظيم فرود مى آورند و همه به او عشق مى ورزند.
ایشان وقتى سوره احزاب را مى خواند مردم چنان فرياد به تحسين اومى گشايند كه مجلس به خود مى لرزد و وقتى در اثناى قرائت با تواضع و افتادگى از مردم اجازه پايان قرائت خود را مى خواهد، آن ها به او اصرار مى ورزند و از او ادامه قرائت را التماس مى كنند.

سجاد بازدید : 166030 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (13)
در این پست میتوانید ترتیل استاد خلیل الحصری را هم به تفکیک صفحه هم به تفکیک جزء و هم به تفکیک سوره با لینک مستقیم دانلود کنید.ترتیل استاد خلیل الحصری به واقع میتوان گفت که مدرسه ایست از آموزش های تجویدی و...

«محمود خليل‌الحصري» به روايت سيد محسن موسوي‌بلده:در تلاوت‌هاي حصري تعهد و التزام به رعايت دقيق تجويد و اصول قرائت نسبت به تنغيم و نغمه‌پردازي غلبه دارد، به نحوي كه تلاوت‌هاي اين استاد را به منبعي براي فراگيري تجويد قرآن كريم تبديل مي‌كند.

-صفحه 155 اضافه شد.
اخرین تغییرات:(جمعه 19 دی 93)
-
صفحه 174 اضافه شد.
-صفحه 178 اضافه شد.-
-
صفحه 227 اضافه شد.

سجاد بازدید : 40761 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (8)

دانلود ترتیل استاد شهریار پرهیزگار با کیفیت بالا تقدیم به کسانی که میخواهند یک ترتیل بسیار زیبا و پر فراز و نشیب را گوش دهند که احیانا اگر کار حفظ انجام میدهند به اسانی ایات در ذهن انها جای گیرد یا اگر میخواهند خوب ترتیل خوانی مقامات قرانی را فرا گیرند این کار برای انها اسان شود و...

ترتیل به تفکیک سوره تکمیل

ترتیل به تفکیک جزء تکمیل
ترتیل به تفکیک صفحه تکمیل

اخرین تغییرات(5مرداد94):

سجاد بازدید : 113479 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (17)

دانلود ترتیل کل قران با صدای مانگار و خوش طنین استاد محمد صدیق منشاوی برای اولین بار در بین کلیه سایت های ایرانی با بالاترین کیفیت تقدیم شما عزیزان.

اخرین تغییرات(پنج شنبه11تیر94):

ترتیل به تفکیک سوره تکمیل

ترتیل به تفکیک جزء تکمیل

ترتیل به تفکیک صفحه تکمیل

سجاد بازدید : 83986 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (7)

دانلود ترتیل کل قرآن کریم توسط مشاری راشد العفاسی با بهترین کیفیت ممکن هدیه ما به شماست به مناسبت ماه مبارک رمضان،این ترتیل بسیار زیبا و دلنشین میتواند به شما کمک کند با سرعت بسیار مناسبی در ماه مبارک رمضان موفق به ختم کل قرآن بشوید البته نباید در زیبایی ترتیل متوقف شوید و از توجه و تدبر در مفاهیم ایات باز بمانید.

ترتیل به تفکیک سوره/جزء/صفحه میباشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,507
  • بازدید ماه : 4,848
  • بازدید سال : 53,821
  • بازدید کلی : 10,112,791