loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
امیر عباس بازدید : 853 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم است که توسط آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید.

شبکه های قابل دریافت توسط این نرم افزار عبارتند از:

شبکه‌های سراسری صدا و سیما

شبکه‌های دیجیتال

شبکه‌های استانی

پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی

شبکه‌های رادیویی سراسری

شبکه‌های رادیویی استانی 

نسخه جدید نرم افزار myTV به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سایت مقربین دانلود کنید.

yasasan بازدید : 849 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)
Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.
سجاد بازدید : 1153 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)
این پلاگین با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است.
 دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد.
 بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

نسخه 15.0.0.167 :(اخرین بروز رسانی 1اسفند 93

سجاد بازدید : 769 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد.محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.

شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است.

امکانات و قابلیت های نرم افزار Yahoo! Messenger :

- اشتراک گذاری ویدیو و عکس
- امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فایل های انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های فلیکر به صورت یک اسلاید شو
- ارسال SMS ‌به تلفن‌ های موبایل دوستان
- ارتقای گرافیک لیست دوستان
- تلفیق با نرم افزار پیغام رسان مایکروسافت Windows Live (MSN) Messenger
- امکان ارسال و دریافت فایل هایی تا سقف 2 گیگا بایت از طریق مسنجر
- تماس رایگان تلفنی بین دو کامپیوتر
- تماس بین کامپیوتر و تلفن با کمترین هزینه
- پلاگین (Plugins) های ویژه برای Yahoo! services, eBay, Amazon.com
- داشتن پوسته‌های جدید
- خندانک‌های جدید
- و ...

 

نسخه 11.5.0.228 :(اخرین بروز رسانی 30مرداد 93

سجاد بازدید : 1114 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

 این نرم افزار قدرتمند می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت.

این نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium:

– سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر

– افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد

– تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود

– دارای قابلیت Pause & Resume

– توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود

– امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است

– امکان نمایش محتویات فایل های زیپ

– توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده

– دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت

– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸

– و…


نسخه 10.0.5.7 :(اخرین بروز رسانی 26مرداد 93

سجاد بازدید : 998 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

این مرورگر محبوب محصولی از کمپانی Mozilla میباشد و مرورگری دارای امنیت بالا، محبوب، قدرتمند و با امکانات بسیار و سرعت بالا است. میتواند تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox باز کند و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از دیگر ویژگی های این مرورگر میباشد. Mozilla Firefox مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت بهره می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی کند و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.


اخرین بروزرسانی1اسفند93 


Mozilla Firefox 36.0

سجاد بازدید : 2532 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

شما میتوانید سریع ترین مرورگر دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار بیشتری را جذب خود کند را در ادامه با لینک مستقیم دانلود کنید.

 Google Chrome دارای امنیت مثال زدنی است که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشته است.

قابلیت دیگر  Google Chrome که آن را از سایر رقبا متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد!

کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

 

اخرین بروزرسانی1اسفند93 


Google Chrome v40.0.2214.94

سجاد بازدید : 1932 شنبه 21 تیر 1393 نظرات (2)

آموزش فعال سازی نرم افزار Internet Download Manager:این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد و امکان بعدی resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود.دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.


نسخه 6.22 :(اخرین بروز رسانی 1اسفند93

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,585
  • بازدید ماه : 4,926
  • بازدید سال : 53,899
  • بازدید کلی : 10,112,869