loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
امیر عباس بازدید : 853 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم است که توسط آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید.

شبکه های قابل دریافت توسط این نرم افزار عبارتند از:

شبکه‌های سراسری صدا و سیما

شبکه‌های دیجیتال

شبکه‌های استانی

پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی

شبکه‌های رادیویی سراسری

شبکه‌های رادیویی استانی 

نسخه جدید نرم افزار myTV به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سایت مقربین دانلود کنید.

امیر عباس بازدید : 719 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار ماشین حساب مهندسی را میتوانید در این مطلب از سایت مقربین با لینک مستقیم دانلود کنید.

امیر عباس بازدید : 543 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (1)

در این مطلب از سایت مقربین نرم افزاری بسیار کاربردی را ویژه طراحان و وبستر ها آماده دانلود کرده ایم تا با استفاده از آن بتوانند سئو سایت خود را بهبود ببخشند و در نتایج جستجوی موتور های جستجو سایتشان در ابتدا قرار گیرد و بازدید کننده بیشتری را به خود جذب کند.

نرم افزار Seolize میتواند سایت شما را از نظر سئو آنالیز کند و شما را در بهتر کردن آن یاری دهد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به بررسی کلمات کلیدی سایت، لینک های ورودی و خروجی آن، تجزیه تحلیل تصاویر و بررسی رتبه سایت در گوگل اشاره کرد.همچنین میتوانید نمایش گرافیکی از آمار و اطلاعات وب سایت خود را نیز مشاهده کنی.

 در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت مقربین دریافت کنید.


امیر عباس بازدید : 1234 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
نرم افزار تقویم مذهبی شمیم یار 94 میتوان گفت بهترین و پرامکانات ترین تقویم سال 94 برای دسکتاپ ویندوز می باشد .که میتوانید آن را در این پست از سایت مقربین با لینک مستقیم دانلود کنید.
امکانات فوق العاده برنامه تقویم 94 شمیم یار عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ، نمایش اوقات شرعی 94 و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو و تازه های سایت
از امکانات جدید این نرم افزار می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم ، تغییر نمایش نمای دسکتاپی تقویم ، امکان غیرفعال کردن پخش صوتی اذان ، نمایش تقویم ماهانه در یک نگاه در گوشه دسکتاپ و … اشاره کرد.

سجاد بازدید : 1094 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

شما با استفاده از نرم افزار قدرتمند Active File Recovery میتوانید فایلی را که به صورت ناخواسته از روی کامپیوتر خود پاک کرده باشید. و یا با ورود ویروسی به سیستم بعضی از فایل های مهم شما از دست رفته باشد به آسانی بازیابی کنید. یکی از نکات مثبت این نرم افزار جستجو با نام اصلی فایل میباشد که کمک زیادی به تسریع روند جستجو میکند.شما توسط این نرم افزار میتوانید فایل هایی که ابتدا به سطل آشغال ویندوز رفته و از آنجا حذف شده اند یا مستقیما حذف شده اند بازیابی کنید.حتی اگر درایو خود را فرمت کرده اید نیز میتوانید با این نرم افزار فایل های موجود در آن را بازگردانید. Active File Recovery دارای فیلتر های مخصوصی است که به تفکیک نوع فایل میتوانید جستجو را محدود کرده و سریعتر به نتیجه برسید.این نرم افزار انواع هارد دیسک ها و فلش ها را پشتیبانی میکند.

در ادامه  میتوانید تصاویری از محیط برنامه و ویژگی های آن را ببینید+لینک مستقیم دانلود.

yasasan بازدید : 547 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)
امروز براتون آخرین نسخه نت پد رو آماده کرده ایم که جایگزین مناسبی واسه نت پد اصلی ویندوز میباشد!

نت پد نرم افزاری است که با آن میتوان فایل هایی با فرمت txt.Css.jsو... را ویرایش کرد!

هم اینک شما میتوانید این نرم افزار را که ورژن 7.6.3 میباشد،از سایت مقربین دانلود کنید!

سجاد بازدید : 2676 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (1)
نرم افزار StarDic یک دیکشنری رایگان و متن باز است که دارای لغت نامه های کاملی نیز می باشد و می تواند جایگزین مناسبی برای دیکشنری بابیلون باشد. ویژگی های این نرم افزار دارای قابلیت شکار لغات ، امکان پخش تلفظ لغات ، یکسان بودن لغت نامه و … است .

سجاد بازدید : 828 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

برای عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر(صفحه ویندوز) ما به شما نرم افزار حرفه ای HyperSnap را پیشنهاد میکنیم که ترکیبی از یک برنامه ضبط تصاویر همراه با مجموعه ابزاری برای ویرایش عكس ها می باشد.

با نرم افزار HyperSnap شما خواهید توانست تصاویر دلخواه را در سیستم Help برنامه های طراحی شده خودتان، آموزش های آنلاین، کتاب های راهنما، تعلیم و تمرین، نمایش، موضوعات بازاریابی، صفحات وب، ایمیل و ... قرار دهید.

HyperSnap قابلیت به اشتراک گذاری سریع عکس ها را نیز دارا می باشد.

توسط این نرم افزار می توانید از متون در جاهایی که امکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد عکس برداری نمایید.

از HyperSnap برای عکس برداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.

توجه:جدای این نرم افزار ما یک مقاله آموزشی با عنوان آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش در ویندوز در ادامه مطلب آورده ایم.

سجاد بازدید : 1001 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)
مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ که به آفیس 15 مشهور است به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است؛ که توسط مایکروسافت منتشر شده است. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دست خوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال:رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. وان نوت (OneNote) شامل یک splash screen جدید شده ‌است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی ارائه شده است. در ورد (Word) قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب پیاده سازی شده است. مایکروسافت قول پشتیبانی از Office Open XML را با نسخه ۱۵ داده‌ است.

سجاد بازدید : 1094 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ Nero وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد.
Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)،



نسخه 15.0.10200 :(اخرین بروز رسانی 1اسفند 93

سجاد بازدید : 1033 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)
اخرین نسخه بهترین نرم افزار فشرده سازی حال حاضر را میتوانید ازین پست با لینک مستقیم دانلود کنید.این نرم افزار  محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد.
 WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند.
از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.


نسخه 5.20 :(اخرین بروز رسانی 1اسفند 93

سجاد بازدید : 724 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

نرم افزار مدیریت ایمیل قدرتمند موزیلا Mozilla Thunderbird v31.0

این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار میباشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی میباشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,522
  • بازدید ماه : 4,863
  • بازدید سال : 53,836
  • بازدید کلی : 10,112,806