loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
alii بازدید : 405 شنبه 21 فروردین 1395 نظرات (0)

همانطور که می‌دانید رابط کاربری ویندوز ۱۰ تفاوت زیادی را با نسخه‌های گذشته سیستم عامل مایکروسافت دارد. همین قضیه بسیاری از مواقع موجب به دردسر افتادن کاربران خواهد شد. اگر تازه به جمع کاربران ویندوز ۱۰ اضافه شده اید، این مقاله به شما یاد خواهد داد تا بتوانید خیلی سریع و در عرض تنها ۱ دقیقه، زبان فارسی را بر روی ویندوز خود نصب کرده و آن را به زبان نخست سیستمتان تبدیل کنید. با ترفندها همراه باشید.

alii بازدید : 321 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

 

در ویندوز های قدیمی تر، کاربران برای تنظیم سیستم خود از Control panel استفاده می کردند. اما در ویندوز ۱۰، اگر کسی قصد تنظیم ویندوز را داشته باشد می بایست به صفحه Settings مراجعه کند. البته لازم به ذکر است که  Control panel در ویندوز ۱۰ هنوز قابل دسترس است و می توانید از آن نیز استفاده کنید.

در ترفند امروز تصمیم داریم ۳ راه ساده برای رفتن به تنظیمات "Settings" ویندوز ۱۰ را خدمت شما کاربران ترفندها معرفی نماییم. برای این منظور در ادامه با مقربین همراه باشید.

alii بازدید : 391 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)


یکی از مشکلات شایعی که بسیاری از کاربران ویندوز 10 پس از نصب یا به‌روزرسانی این ویندوز با آن روبه‌رو می‌شوند مشکلات مربوط به عدم اجرای منوی Start، نوار Search و یا Cortana است. به طوری که پس از کلیک بر روی هر یکی از این موارد پیغام Critical Error نمایان می‌شود.

این مشکل معمولاً با به‌روزرسانی به آخرین نسخه و یا حذف به‌روزرسانی‌هایی که باعث ایجاد مشکل شده‌اند حل می‌شود. اما در این ترفند یک راه حل جامع برای این مشکل را معرفی خواهیم کرد تا هر زمان که چنین مشکلی پدیدار شد و یا هر یک از این عناصر ویندوز دچار مشکل شد بتوانید وضعیت را به حالت عادی بازگردانید.

سجاد بازدید : 1107 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)
در این مطلب از سایت مقربین بهترین آموزش های تصویری مربوط به ویندوز 10 را جمع آوری کرده ایم از صفر تا صد.کار خود را از آموزش نصب شروع میکنیم و به آن عمق میدهیم تا به درونی ترین و ریز ترین نکات مربوط به ویندوز 10 برسیم و با یک دیگر آنها را فرا بگیریم.همه آموزش ها کاملا تصویری میباشند و همه در این پست جمع آوری شده اند.

سجاد بازدید : 629 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

در این مطلب از سایت مقربین به معرفی اینستاگرام-Instagram و آموزش کامل تصویری کار با آن میپرداریم.و در ادامه هم میتوانید آخرین نسخه آن را برای سیستم عامل اندروید و IOS دانلود کنید.

- آموزش ساخت اکانت در Instagram
- آموزش عکس گرفتن در Instagram
- آموزش افکت گذاری بر روی عکس ها در Instagram
- و...


سجاد بازدید : 6738 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (1)
در این مطلب از سایت مقربین به صورت کاملا تصویری نحوه Backup گرفتن از ویندوز8.1 و همچنین نحوه بازیابی (Restore) بک آپ (Backup) گرفته شده از ویندوز 8.1 را آموزش خواهیم داد.

سجاد بازدید : 801 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از دغدغه های مهم افراد پس از نصب ویندوز نصب درایورها (راه انداز‌ها) میباشد که البته زیاد کار سختی هم نیست ما در پست از سایت مقربین چندین روش به شما برای نصب درایور ها آموزش میدهیم.

درایور چیست؟

 Driver یا راه انداز در واقع نرم افزاری است که اطلاعات خاصی را از چگونگی کارکرد و مدیریت قطعات در اختیار سیستم عامل قرار می‌دهد تا سیستم عامل مدیریت بهینه ای بر سخت افزار داشته باشد. در واقع درایور ها یک رابط میان سخت افزار و سیستم عامل است که به برنامه ها اجازه استفاده از سخت افزار را می‌دهد.

سجاد بازدید : 91755 دوشنبه 24 آذر 1393 نظرات (20)
در این پست به معرفی ویندوز 8 و آموزش کامل تصویری نصب آن میپرداریم و در ادامه هم شما میتوانید آخرین نسخه ویندوز 8.1 اپدیت شده در آخرین ماه سال 2014 را با لینک مستقیم دانلود کنید.ویندوز 8 آخرین نسخه سیستم‌ عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد.این سیستم‌ عامل هشتمین نسل از سیستم‌ عامل‌ های ویندوز است و همین سبب شده است که نام آن را ویندوز ۸ بگذارند.

سجاد بازدید : 765 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

با دانلود و استفاده از این فیلم اموزشی شما ترفند های کلیدهای میانبر ، سازماندهی دسکتاپ ، شخصی سازی رابط کاربری ویندوز ، حفاظت از اطلاعات ، بهبود عملکرد سیستم و غیره ی ویندوز ۸.۱ را فرا میگیرید .

در دوره های آموزشی شرکت معروف Lynda با مربی David Rivers همراه شوید.

لیست سرفصل ها :

* Blocking notifications
* Controlling what's stored in the cloud
* Searching with keyboard shortcuts
* Customizing the taskbar
* Pinning apps
* Customizing privacy options
* Configuring auto updates
* Optimizing your hard drive
* Creating a virtual drive
* Creating backups.

سجاد بازدید : 1096 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (3)

آموزش تصویری ساخت کانکشن adsl هم یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از افراد میباشد که در این پست قصد داریم به آن بپردازیم و این پست ميتواند مکمل مناسبی برای پست آموزش تصویری ساخت کانکشن dialup باشد امیدواریم با این دو پست دیگر مشکلی در ساخت کانکشن جهت استفاده از اینترنت تحت هیچ شرایطی نداشته باشید. 


yassin بازدید : 799 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (1)

اموزش ساخت کانکشن در ویندوز7 یکی از سوالات مبتلابه بسیاری از افراد است که راه دسترسی شان به اینترنت از طریق dialup است دراین بست قصد داریم خیلی ساده به همراه تصویر به صورت گام بگام ساخت کانکشن dialup را در ویندوز7 به این عزیزان اموزش دهیم.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,531
  • بازدید ماه : 4,872
  • بازدید سال : 53,845
  • بازدید کلی : 10,112,815