loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
alii بازدید : 328 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

 

تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب در دنیاست که کاربران بسیاری از آن بهره می برند. تلگرام دارای قابلیت های بسیاری می باشد که در هر بروزرسانی جدید، به این قابلیت ها افزوده می شود. یکی از قابلیت های جدیدی که در بروزرسانی اخیر تلگرام منتشر شده است، افزوده شدن ربات اسپم (Spam Bot) می باشد. این ربات به منظور رفع مشکل اسپم کاربران راه اندازی شده است که به کاربران ریپورت شده ی تلگرام این امکان را می دهد تا بدون ارسال ایمیل به پشتیبانی تلگرام یا روش های دیگر، درخواست رفع ریپورت خود را به تلگرام ارسال کنند.

در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه خروج از ریپورت اسپم تلگرام را با استفاده از ربات Spam Bot

alii بازدید : 354 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

 

همواره سیستم عامل اندروید علی‌رغم محبوبیت و قدرت بالای خود، به جهت نفوذ پذیری که دارد مورد انتقاد بسیاری از علاقه مندان قرار می‌گیرد. از مهمترین راه‌های نفوذی می‌توان به اپلیکیشن‌ها اشاره کرد که در بسیاری از مواقع حتی از زیر دست گوگل هم در می‌روند و در فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل منتشر می‌شوند.

این بدافزار‌ها هم می‌توانند تنها راهی برای کسب درآمد غیرقانونی سازندگانشان باشند و هم در بسیاری از مواقع موجب دسترسی افراد سودجو به اطلاعات گوشی شما خواهند شد. برای آنکه از شر این بدافزارهای اندرویدی خلاص شوید نیاز است تا مواردی را رعایت کنید. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

alii بازدید : 607 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

 

باتری گوشی هوشمند یکی از مهمترین بخش‌های آن است که هر کاربری دغدغه استفاده صحیح و ۱۰۰ درصدی از آن را در سر دارد. اما گاهی اوقات ممکن است مواردی منجر به آن شوند که باتری گوشی شما روند طبیعی خودش را دنبال نکند.

گاهی ممکن است باتری گوشی شما خیلی زودتر از گذشته خالی شود. گاهی نیز ممکن است درصد میزان باتری شما به درستی نمایش داده نشود و دچار پرش باشد. در این مواقع شما نیاز خواهید داشت تا باتری گوشی اندرودیتان را کالیبره کنید. کالیبره کردن گوشی امری بسیار ساده است و نیاز به کار‌های عجیب و غریب و یا حتی استفاده از اپلیکیشن نخواهد داشت.

 

تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید. اگر مشکل شما برطرف شد که هیچ، اما اگر مشکل شما هنوز هم پابرجا بود، نیاز خواهید داشت که باتری گوشیتان را تعویض کنید. این نکته حائز اهمیت است که حتماً می‌بایست از باتری‌های اوریجینال و مخصوص گوشی خود استفاده نمایید تا به مشکل برنخورید.

alii بازدید : 373 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

اپلیکیشن کورد یکی از جدیدترین اپ‌های ارتباطی است که از روش مبتکرانه‌ای برای انتقال پیام استفاده می‌کند. در این اپلیکیشن ابزار ارتباطی‌تان با دوستان صداست نه متن. برای استفاده از کورد نخست باید با استفاده از شماره موبایل خود یک حساب کاربری بسازید یا با اکانت فیسبوک‌تان لاگین کنید. پس از این کار برنامه از شما می‌خواهد تا از میان رنگ‌های موجود رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید تا محیط اپ به همان رنگ درآید.

alii بازدید : 407 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (1)



آیا در اندروید می شود اسلایدشو ساخت؟ یا می توانیم بر روی چند عکس یک آهنگ قرار دهیم و آن را به صورت یک ویدیو درست کنیم؟ در پاسخ به سوالات فوق قصد داریم یک آموزش کاربردی و بسیار ساده برای ساخت اسلایدشو در اندورید خدمت شما منتشر کنیم.

اما جواب سوالات بالا مثبت است. در اندروید شما می توانید با استفاده از برنامه رایگان و بسیار جالب Slideshow Maker چند عکس را انتخاب کرده و بر روی آن یک آهنگ قرار داده و سپس یک ویدیو بسازید. در مطلب امروز سایت ترفندها تصمیم داریم آموزش قرار دادن آهنگ بر روی عکس ها در اندروید (اسلایدشو) را با استفاده از برنامه Slideshow Maker منتشر کنیم.

 

alii بازدید : 370 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)

با استقبال گسترده‌ی کاربران از اپلیکیشن ارتباطی تلگرام، به همان میزان شمار پیام‌های تبلیغاتی ارسال‌شده از این طریق افزایش یافته است. به طوری که در حال حاضر روزانه هر کاربر ممکن است بیش از 10 پیام تبلیغاتی در تلگرام خود دریافت کند و این موضوع بسیار آزاردهنده شده است.

سازندگان تلگرام نیز برای جلوگیری از ارسال پیام‌های تبلیغاتی در تلگرام نیز بی‌کار ننشسته‌اند و از مدتی قبل به مقابله با آن برخاستند. در ابتدا پیام‌های تبلیغاتی از طریق شماره‌های تبلیغاتی و همانند SMSهای تبلیغاتی ارسال می‌شد که توسط سازندگان تلگرام از ارسال پیام‌های انبوه از این طریق جلوگیری شد. اما پس از آن، شرکت‌های تبلیغاتی از قابلیت کانال‌های تلگرام برای تبلیغات استفاده نمودند و تبلیغاتی که این روزها کاربران دریافت می‌کنند از این طریق ارسال می‌شود.

اما در به‌روزرسانی اخیر تلگرام برای گوشی‌های هوشمند، قابلیتی اضافه شده است که از اضافه شدن شما به گروه‌ها و کانال‌ها توسط افرادی غیر از افراد موجود در لیست مخاطبین، جلوگیری می‌کند. در نتیجه عملاً اضافه شدن شما به کانال‌های تبلیغاتی با فعال بودن این گزینه غیرممکن می‌شود.

در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

alii بازدید : 441 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)

 در این گزارش به شما می گوییم چطور می توانید قفل PIN code فرموش شده دستگاهتان را بشکنید.

اگر شما ۳ بار pin code گوشی را اشتباه بزنید گوشی به روی قفل PUK code می رود که ما در این گزارش روش شکستن این قفل را به شما آموزش می دهیم.

با این ترفند PIN code فراموش شده تلفن همراه خود را باز کنید!

سجاد بازدید : 5267 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (1)
اگر شما هم از افرادی هستید که به تازه گی یک گوشی با سیستم عامل اندروید تهیه کرده اید این دو پارت فایل ویدیویی آموزشی در آموزش کار کردن با سیستم عامل اندروید چیزی برای شما کم نمیگذارد و تمام بخش های سیستم عامل اندروید را به شما آموزش میدهد.
این ویدیو های آموزشی توسط شرکت Lynda تولید شده است و توسط Dan Gookin تدریس میشود.
برخی از سرفصل ها این آموزش:
-
نحوه ی لمس صحیح صفحه نمایش و سایر مراحل ابتدایی-مدیریت عکس ها و فیلم
-افزایش عمر باطری
-
ارتباط با Wi-Fi و بلوتوث
-
نحوه ی چگونی ساخت اکانت ها و پروفایلهای مختلف واین که چگونه آن ها را پیکربندی کنید
-
آشنایی و دانلود برنامه از Google Play
-
مرور وب
-
عکاسی و ضبط فیلم
-
کنترل برنامه های نصب شده
-
تنظیم حساب های ایمیل
-
دریافت و ارسال ایمیل
-
تنظیم آلارم و تایمر
-
کار با برنامه های GPS و …


سجاد بازدید : 1607 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (1)

کلیپ آموزش ساخت Apple ID:یکی از دغدغه های اصلی کاربران محصولات کمپانی اپل، عدم دانستن چگونگی ساختن اکانت Apple ID است. بدون داشتن Apple ID، نمیتوانیم به App Store رفته و برای گوشی، تبلت و یا لپ‌تاپ خود، برنامه و بازی تهیه نماییم، بنابراین مجبور خواهیم بود تا دست به دامان فروشندگان بازار شویم و بهای زیادی هم برای این کار پرداخت نماییم.

این کلیپ میتواند شما را با نحوه‌ی ساختن Apple ID به صورت رایگان آشنا نماید.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,588
  • بازدید ماه : 4,929
  • بازدید سال : 53,902
  • بازدید کلی : 10,112,872