loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
فرزاد بازدید : 1584 پنجشنبه 30 مهر 1394 نظرات (1)
بهترین و زیباترین آهنگ هایی که توسط خوانندگان محبوب پاپ به مناسبت ایام محرم اجرا شده است را میتوانید در این مطلب از سایت مقربین به صورت یکجا دانلود کنید.

فرزاد بازدید : 1481 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)

زیباترین و بهترین آهنگ های روبه نعمت اللهی را میتوانید در این مطلب از سایت مقربین با کیفیت عالی و لینک مستقیم دانلود کنید.

داور این دوره طرح اعجوبه های 94 سایت آپارات روزبه نعمت اللهی میباشد.شاید برای شما هم جالب باشد که با کار های خود این خواننده خوش صدا و موفق پاپ آشنا شوید.

در مجموعه ی حاضر سعی شده محبوبترین آهنگ های این هنرمند گردآوری شود.

فرزاد بازدید : 1159 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین آلبوم مرتضی پاشایی بنام اسمش عشقه با بهترین کیفیت

ترانه سرا تمامی قطعات : مهرزاد امیرخانی

آهنگساز تمامی قطعات به جز قطعه عاشق ترین : مرتضی پاشایی

تنظیم کنندگان : میلاد ترابی ، معین راهبر ، مهران عباسی ، کوشان حداد ، انوشیروان تربتی

نوازندگان : رضا تاجبخش ، فرشید ادهمی ، فیروز ویسانلو ، آرین کشیشی ، احسان نی زن ، هومن نامداری

ادامه مطلب...

فرزاد بازدید : 578 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود جدیدترین آهنگ حامد زمانی در این مطلب از سایت مقربین با کیفیت عالی به نام اهل نبرد.این آهنگ با موضوع اردوهای جهادی است که در مراسم شب خاطره جهادی با حضور روستاییان و رزمندگان جبهه جهادی منتظران خورشید رونمایی شد. این اثر فاخر هنری پیرامون اردوهای جهادی و مناطق محروم بوده که به سفارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین تهیه و تولید شده است. اهل نبرد که در شعر خود به کاخ نشینی و اشرافی گری نیز طعنه می‌زند توسط امیرعلی سلیمانی سروده شده است و امیر جمال فرد تنظیم کننده آن است. حامد زمانی علاوه بر خوانندگی آهنگسازی این کار را نیز برعهده داشته است

سجاد بازدید : 677 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)
تیتراژ پایانی برنامه ماه عسل در رمضان 94 توسط محبوب ترین خواننده پاپ کشور یعنی احسان خواجه امیری اجرا شده است که در ادامه این مطلب از سایت مقربین میتوانید آن را با لینک مستقیم و کیفیت عالی و با دو فرمت صوتی و تصویری دانلود کنید.همچنین امکان مشاخده آنلاین این موزیک ویدیو در ادامه مطلب امکان پذیر میباشد.

فرزاد بازدید : 3437 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

احسان خواجه امیری محبوب ترین خواننده پاپ در ایران است او وی فرزند حسین خواجه امیری (ایرج) خواننده قدیمی موسیقی سنتی ایران میباشد.احسان خواجه امیری با اجرای ترانه هر چی آرزوی خوبه (غریبانه) در زمستان ۱۳۸۳ در میان مردم شناخته شد، در پی آن راه یافتن احسان به صدا و سیمای ایران او را به خواننده‌ای مطرح در ایران تبدیل کرد.

در این پست از سایت مقربین زیباترین آهنگ های احسان خواجه امیری با کیفیت عالی آماده دانلود میباشند همچنین بعد از ترانه های گلچین بخش فول البوم موجود میباشد.

فرزاد بازدید : 983 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
در این پست میتوانید تمام آلبوم ها و تک آهنگ های پخش شده از مهدی احمدوند یکی دیگر از خوانندگان خوش صدای پاپ ایران را با لینک مستقیم و کیفیت عالی دانلود کنید.البته در ابتدا آهنگ های گلچین و پرطرفدار او قرار داده شده است سپس فول آلبوم.

alireza بازدید : 700 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان آلبوم جدید محسن یگانه به نام نگاه من با لینک مستقیم و کیفیت عالی

محسن یگانه در البوم جدیدش یعنی نگاه از اشکان ابرون ,پازل بند, علی ثابت ,و احسان حبیبی برای تنظیم استفاده کرده است.اهنگساز و ترانه سرا تمتم قطعات نیز بر عهد خودش بوده است
برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجه کنید
سجاد بازدید : 10171 شنبه 16 اسفند 1393 نظرات (0)

محسن یگانه بی شک یکی از بهترین و محبوب ترین خوانندگان پاپ ایران است محسن فرزند شهید است او در کودکی پدر خود را در جنگ تحمیلی از دست داد. اولین ترانه او نشکن دلمو است که با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش کنار محسن چاوشی آن را اجرا کرد.موفقیت اولین کار او  نوید یک خواننده خوش صدا و با استعداد و پرانرژی را می‌داد.ترانه سرایی بیشتر قطعاتش را خودش انجام میدهد. او هم چنین برای خوانندگانی هچون علی لهراسبی ترانه سرایی و آهنگ سازی کرده است.

در این پست از سایت مقربین گلچینی از بهترین کار های محسن یگانه گردآوری شده است.بعد از آن هم فول آلبوم یعنی لینک دانلود تمام آهنگ ها و آلبوم های محسن یگانه با لینک مستقیم و کیفیت عالی.

توجه: چنانچه حق نشر فایلی برای شرکت خاصی است و تقاضای حذف آن را دارد ما را مطلع سازد تا از روی سایت حذف گردد.

سجاد بازدید : 7142 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
دانلود جدیدترین آهنگ های حامد زمانی با لینک مستقیم و کیفیت عالی در این پست از سایت مقربین قابل دست رسی است.همچنین فول آلبوم اپدیت شده حامد زمانی را میتوانید در ادامه این پست مشاهده کنید.

سجاد بازدید : 32915 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

یکی از بهترین خواننده های پاپ کشور بی شک محمد علیزاده می باشد. خیلی جالب است که بدانید محمد علیزاده سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح اول کشور بدست آورد و مقام ها و عنوان های بسیاری در ضمینه ی قرائت قرآن و اذان در سطح کشور بدست آورده است.

 خداحافظ همین حالا و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش می داند.

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده به نام سوپرایز در آستانه ی انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای به دست آورد.
در مجموعه حاضر سعی شده بهترین آهنگ های منتخب این خواننده محبوب گردآوری شود.

این مجموعه آهنگ ها جمع آوری شده از سطح اینـترنت است و به منظور آشنایی بیشتر کاربران با آثار این خواننده گرامی بر روی سایت قرار گرفته است چنانچه حق نشر فایلی برای شرکت خاصی است ما را مطلع سازید تا از روی سایت حذف گردد.
کدهای پیشواز آهنگ های محمدعلیزاده در اخر مطالب دانلودی در ادامه مطلب قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 56783 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (7)
مرتضی پاشایی که خیلی از کارشناسان او را از پیروان سبک شادمهر عقیلی و محسن یگانه میدانند در پاییز سال 1391 باانتشار آلبوم یکی هست به جمع خوانندگان آلبوم دار پاپ ایران پیوست.در این پست میخواهیم تمام آلبوم ها و تک آهنگ های پخش شده از مرتضی پاشایی را برای دانلود شما عزیزان قرار دهیم.البته در ابتدا آهنگ های گلچین و پرطرفدار او قرار داده شده است سپس فول آلبوم.
توجه:این مجموعه آهنگ ها از سطح اینـترنت جمع آوری شده است و به منظور آشنایی بیشتر کاربران با آثار مرتضی پاشایی بر روی سایت قرار گرفته است چنانچه حق نشر فایلی برای شرکت خاصی است و تقاضای حذف آن را دارد ما را مطلع سازد تا از روی سایت حذف گردد.


آخرین بروز رسانی 29مرداد94
آلبوم اسمش عشقه اضافه شد.

سجاد بازدید : 16669 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)
اگر از جمله طرفداران پرپاقرص استاد محمد مهدی واعظی ملقب به محمد اصفهانی میباشید در این پست مجموعه ای از زیباترین اهنگ های ایشان برای شما گردآوری شده است.دایی محمد اصفهانی یعنی محمد رضا شجریان نقش مهمی در معرفی محمد اصفهانی داشت و موسیقی ایرانی را از دایی خود و علی جهاندار آموخت.سپس از استادانی چون همایون خرم، فریدون شهبازیان و بابک بیات در زمینه تصنیف‌خوانی و ترانه و زیبایی‌شناسی در الحان موسیقی ملی ایران بهره برد.

سجاد بازدید : 631 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نماهنگ بسیار زیبا و معنا دار حامد زمانی به نام میکشیم.هم فایل  تصویری و هم فایل صوتی ان را قرار داده ایم.حامد زمانی گفت: نسل کشی ها یک اتفاق عادی است و ما یک جور انجام وظیفه می‌کنیم ترانه‌ی می‌کُشیم بغضی است که تبدیل به فریاد شده است.

سجاد بازدید : 987 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (1)

 تمام آلبوم ها و تک آهنگ های رسمی پخش شده از حامد زمانی را برای شما آماده دانلود شده است.میتوانید در ادامه انها را دانلود کنبد.

این تراک ها هم صوتی هم تصویری از چندین منبع جمع اوری شده اند و به جرات میتوان گفت کامل ترین فول البوم حامد زمانی همین فول البوم ارائه شده در سایت مقربین میباشد.

سجاد بازدید : 793 شنبه 28 تیر 1393 نظرات (0)
آهنگ‌سازی و خوانندگی این اثر به‌عهده حامد زمانی، تنظیم موسیقی از امیر جمال‌فر و تدوین ویدئو کاری از حامد جلالی کاشانی است.
حامد زمانی به‌سراغ تیم نمایندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای رفت تا در حمایت از آنها قطعه‌ای را آهنگ‌سازی کند و بخواند.
در ادامه می‌توانید کلیپ تصویری قطعه «گله از گرگ» را با کیفیت HD دانلود کنید.همچنین میتوانید فایل صوتی ان را با دو کیفیت مختلف دانلود کنید.

متن ترانه «گله از گرگ» به این شرح است:

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,513
  • بازدید ماه : 4,854
  • بازدید سال : 53,827
  • بازدید کلی : 10,112,797