loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
افزا بازدید : 1021 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: ۹۸

در این کتاب به پرسشهای زیر پاسخ داده خواهد شد :
اگر در عصری فقیه جامع الشرایط وجود نداشته باشد تکلیف حکومت اسلامی چیست ؟در قرآن کریم وظیفه ی عالمان دینی هدایت معنوی مردم معرفی شده است و اگر وظیفه ی رهبری سیاسی را نیز میداشتند باید در قرآن مطرح می شد .

سجاد بازدید : 3454 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نام نویسنده: آیت ا... سید عبدالحسین دستغیب

فرمت کتاب: PDF

تعداد صفحات: 416

زبان: Persian

حجم فایل: 8.55 مگابایت

كتاب گناهان كبيره شهيد دستغيب، از نظر علمى بسيار ارزشمند و از نظر منابع و ارجاعات بسيار استوار است و مطالب را با استفاده از آيه ‏ها و روايت ‏ها، رسا و شيوا بيان مى‏ كند. اين كتاب با مقدمه‏ اى شروع مى‏ شود و با ضميمه ‏اى درباره توبه و حكايت‏ هاى بيدار كننده پايان مى ‏يابد.

بخش اول كتاب، درباره گناهانى است كه افزون بر كبيره بودن، وعده عذاب هم بر آنها داده شده است.
بخش دوم نيز به سه نوع گناه مى‏ پردازد:
1. گناهانى كه در قرآن مجيد يا روايت معتبر، وعده صريح يا ضمنى به آتش و عذاب بر آن داده شده است.

2. گناهانى كه در كتاب يا سنت، تصريح شده باشد به اينكه از يكى از گناهان كبيره ‏اى كه كبيره بودنش از روى آيه ‏هاى قرآن يا سنت، قطعى و ثابت شده است.

3.گناهانى كه نزد دين‏داران، بزرگ است.

سجاد بازدید : 7159 یکشنبه 16 فروردین 1394 نظرات (1)
رسول اكرم صلى الله عليه و آله:

فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل  مرده را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى  باز مى دارد.

البرهان فی تفسیر القرآن ج1 ،ص19

قرآن کتاب دین اسلام و معجزه حضرت محمد (صلّی الله عليه و آله و سلّم) می باشد. قرآن که از ریشهٔ قرء گرفته شده‌ است، در واژه به معنی جمع نمودن، فراهم آوردن و همچنین خواندن است در سوره علق به این معنی اشاره می‌شود. این کتاب نورانی در یک دورهٔ ۲۳ ساله از جانب خدا و از طریق جبرئیل بر حضرت محمد (ص)،فروفرستاده شده‌ است. مجموع این فروفرستاده‌ها به شکل کتابی گردآوری شده که قرآن نام دارد. قرآن دارای ۳۰ جزء و  ۱۱۴ سوره می باشد.
زبان های ترجمه شده ی قرآن در این بسته عبارت است از:
عربی، فارسی، انگلیسی، آلبانیایی، بوسنیایی، چینی، کرواتی ، چک، دانمارکی، هلندی، اسپرانتو، فنلاندی ، فرانسوی، آلمانی، یونانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لاتین، مالایی، مکزیکی، نروژی، لهستانی، پرتغالی، رومانیایی، روسی، اسلواکی، اسپانیایی، سواحیلی، سوئدی، تاگالوگ، تایلندی، ترکی، اوکراینی، زولو

سجاد بازدید : 2297 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)
یکی از مشهورترین کتاب هایی که در قرن اخیر تالیف شده کتابی است که شادروان نجفی قوچانی با نام سیاحت غرب یا سرنوشت ارواح بعد از مرگ نگاشته است. مرحوم قوچانی همانند یک نویسنده ی حرفه ای، به شرح داستان خویش پس از مرگ خود می پردازد و خواننده را با ترس ها و حوادثی که پس از مرگ گریبانگیرش می شود آشنا می کند. شما هم اکنون می توانید کتاب متنی و کتاب صوتی و تصویری سیاحت غرب را با کیفیت بالا و لینک مستقیم از سایت مقربین دانلود کنید.

ریحانه بازدید : 744 سه شنبه 04 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود 2 جلد کتاب از اثر های استاد علی اصغر طاهر زاده در مورد حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیه) که در رابطه با وجه باطني حضرت زهرا(س) و شرح خطبه های ایشان هستند.به جرات میتوان گفت این کتاب ها جزوه برترین و عمیق ترین و حکیمانه ترین کتاب ها در مورد ذات مقدس حضرت زهرا میباشند و پس از مطالعه آنها به معرفتی عمیق نسبت به حضرت فاطمه(س) دست پیدا خواهید کرد ان شاالله.

کتاب اول:

مقام لیله القدری حضرت فاطمه سلام الله علیها(فاطمه شناسی 1)

کتاب دوم:

بصیرت حضرت فاطمه سلام الله علیها(فاطمه شناسی 2)

برای هر کدام از این کتاب ها 3 لینک دانلود وجود دارد یعنی با 3 فرمت قابل دانلود هستند:

pdf(برای کامپیوتر)+apk(اندروید)+java

سجاد بازدید : 1087 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

کتاب قرآن حکیم که دارای شرح و تفسیر آیات منتخب منتخب میباشد  میتواند گزینه مناسبی برای همه عزیزانی که میخواهند علاوه بر ترجمه آیات کمی هم با مفهوم آیات ارتباط داشته باشد در این پست از سایت مقربین با لینک مستقیم و در دوبخش قابل دانلود است.

قرآن حکیم کتابیست است که علاوه بر ترجمه دارای توضیحاتی در خصوص برخی از آیات منتخب می باشد. تعداد کل موضوعات پرداخته شده در این مصحف - که از تفاسیر معتبری همچون المیزان، مجمع البیان، اطیب البیان، نمونه و تفسیر موضوعی قرآن کریم اخذ شده، بالغ بر 1717 عنوان بوده که در پایان قرآن، این عناوین در قالب فهرست موضوعی آورده شده است .

سجاد بازدید : 960 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (2)
کتاب نهج البلاغه +نسخه صوتی این کتاب در این پست از سایت مقربین با لینک مستقیم قابل دانلود میباشد.نهج‌البلاغه، مجموعه‌ای از خطبه‌ها، نامه‌ها و اندرزهای (حکمت‌ها)ی علی ابن ابی‌طالب، امام اول شیعیان است.

گردآورندهٔ نهج‌البلاغه، ابوالحسن محمد بن حسین موسوی معروف به سید رضی و شریف رضی است. نهج‌البلاغه عنوانی است که سید رضی برای منتخبی از خطبه‌ها و مواعظ، نامه‌ها و عهدنامه‌ها، و کلمات کوتاه و قصار علی بن ابی‌طالب برگزیده‌است. مطالب این کتاب از جمله شیواترین متون عربی محسوب می‌شود.

این کتاب بر در سه باب آمده است:
- باب اول: خطبه‌ها
- باب دوم: نامه‌ها
- باب سوم: کلمات قصار

سجاد بازدید : 1951 جمعه 05 دی 1393 نظرات (0)

در این پست کتاب بسیار ارزشمند صحیفه سجادیه که مجموعه‌ ای از دعاها و مناجات های امام سجاد(علیه السلام) است را هم به صورت متنی با فرمت pdf و هم به صورتی صوتی با فرمت mp3 آماده دانلود شما عزیزان با لینک مستقیم کرده ایم.

کتاب صحیفه سجادیه به انجیل اهل بیت و زبور آل محمد و اخت القرآن معروف است. این کتاب اگرچه در موضوع دعا و نیایش میباشد، ولی شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی و عرفانی، و قوانین و احکام شرعی و مسائل حساس سیاسی و اجتماعی و تربیتی و اخلاقی است که در شکل و قالب دعا امام زین العابدین علی بن الحسین بدانها اشاره کرده‌است.

سجاد بازدید : 3300 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)
کیمیای محبت نام کتابی است نام آشنا که از یک پیشگفتار و چهار بخش تشکیل شده و درباره زندگی رجبعلی نکوگویان مشهور به جناب شیخ و شیخ رجبعلی خیاط نوشته شده است.در این پست هم فایل متنی این کتاب به صورت pdf برای دانلود قرار داده شده است هم لینک دانلود کتاب به صورت صوتی. با دانلود این کتاب فوق العاده موثر در احوالات انسان, شما بیشتر با زندگی شیخ رجبعلی خیاط آشنا خواهید شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,556
  • بازدید ماه : 4,897
  • بازدید سال : 53,870
  • بازدید کلی : 10,112,840