loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
alii بازدید : 454 سه شنبه 17 فروردین 1395 نظرات (0)

بازی Dex Enhanced Edition در سبک اکشن می باشد که توسط استودیو Dreadlocks Ltd طراحی و منتشر شده است. اتفاقات عجیبی در شهر Harbor Prime در حال رخ دادن است، تحقیقاتی درباره هوش مصنوعی در انجام است و این عمل بشر را تهدید به نابودی می کند. حقیقتی وجود دارد که افراد پروژه Event Horizen قصد آشکار کردن آن را ندارند. اکنون فردی قصد دارد با آن ها مبارزه کرده و تمام رازها را آشکار کند. چالش های زیادی در بازی وجود دارد که شما برای به سرانجام رساندن آن ها باید از تاکتیکی خاص بهره بگیرید. برای آنکه بتوانید ماموریت های خود را کشف کنید، با ساکنین شهر ملاقات کنید.

alii بازدید : 518 دوشنبه 16 فروردین 1395 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همراه ۴نسخه دیگر از ویندوز ۷ با آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است در این نسخه تمامی Hotfix های ویندوز تا تاریخ ۰۸٫۰۳٫۲۰۱۶، گنجانده شده است. این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید. هم چنین گزینه ای در هنگام نصب وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا ویندوز را همان هنگام نصب، فعال سازی کنید.

alii بازدید : 676 یکشنبه 15 فروردین 1395 نظرات (0)

بازی کیکرز درب در سبک استراتژیک و اکشن میباشد که توسط KillHouse Games ساخته و در 24 اکتبر سال 2014 برای پلتفرم های PC عرضه شده است. نبردی بین نیروهای SWAT و تروریست ها در حال آغاز است، کودکان زیادی توسط تروریست ها گروگان گرفته شده است و شما به عنوان عضوی از SWAT وظیفه دارید برای نجات کودکان هر کاری انجام دهید. ماموریت های خطرناکی در بازی وجود دارد که برای به سرانجام رساندن آن ها باید از مهارت های خود استفاده کنید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سرور های سایت دریافت کنید.

alii بازدید : 753 شنبه 14 فروردین 1395 نظرات (0)

بازی Adams Venture Origins در سبک ماجرایی میباشد که توسط Vertigo Games ساخته شده و توسط استدیوی SOEDESCO Publishing در 1 آوریل 2016 برای پلفترم های PC عرضه شده است. سوار در ماجراجویی جسورانه بازی Adams Venture Origins شوید. در بازی Adams Venture Origins شما به کشف ویرانه های باستانی پرداخته و پرده از رازهایی مخفی پرده برخواهید داشت. ویژگی های این نسل بازی Adams Venture Origins بسیار با نسخه قبلی متفاوت میباشد و روی انیمیشن ها و گرافیک بازی کار شده است. به چالش کشیدن، تصاویری خیره کننده، روایت جذاب و گیم پلی زیبا شما را به یک بازی ماجراجویی دعوت میکند که نمی توان از دست داد.

alii بازدید : 1077 جمعه 13 فروردین 1395 نظرات (0)


| دانلود بازی Amazing Gift برای کامپیوتر نسخه ۱٫۰٫۱ |

بازی Amazing Gift یک بازی حدید و زیبا در سبک فکری و Match 3 است و در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت BigFishGames  ساخته و برای پلتفرم های PC منتشر شده است. به جوایزی زیبا و شگفت انگیز دست پیدا کنید ! هدیه ای دلگرم کننده در یک بازی Match 3 برای دوست داران این سبک ؛ همه چیز را در مورد تاریخچه هدایا کشف کنید ، به خاطر بیاورید که در زمان کودکی در سال تحویل سال نو ، از پدربزرگ یا مادربزرگ خود چه هدایایی را دریافت می کرده اید؟ در این بازی شما می بایست هدایا را به صورت ۳ تایی در کنار همدیگر قرار دهید و آنان را از آن خود کنید. شما میتوانید هم اکنون این بازی زیبا را از پارسی دانلود دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

alii بازدید : 387 پنجشنبه 12 فروردین 1395 نظرات (0)
بازی Antique Shop Lost Gems Egypt در سبک فکری و Match 3 می باشد که در سال 2015 توسط iWin ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. یک تغییر کاملا جدید ، زیبا و کاملا گرافیکی مخصوص به طرفداران سری بازی های Match 3 ! معماها و پازل های سرگرم کننده و بسیار پرطرفدار Match 3 را در بازی Antique Shop Lost Gems Egypt به شیوه ای کاملا جدید حل کنید. ابزارهایی خاص و حرفه ای که به شما این قابلیت را می دهند که صفحه بازی را به کلی تغییر دهید. اکنون شما می توانید با بهره گیری از این ابزارها ، اشیاء هم رنگ را سریع تر از قبل پیدا کرده و آنان را با هم ترکیب کنید. این بازی فکری را هم اکنون میتوانید از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

alii بازدید : 393 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)



بازی R.B.I. Baseball 16 در سبک ورزشی میباشد که توسط MLB.com ساخته و در سال 2016 برای پلتفرم های PC عرضه شده است. تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مسابقات جهانی بیس بال قهرمان شوید! R.B.I. 16 از ویژگی های پیشرفته برخوردار میباشد که به بازی جذابیت هایی بخشیده، مانند نورپردازی و گرافیک، نونما دفاعی AI، یک سیستم بهبود یافته و… در این نسخه نیز 30 استادیوم زیبا نیز میباشد. هم اکنون میتوانید بازی R.B.I. Baseball 16 را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

alii بازدید : 558 سه شنبه 10 فروردین 1395 نظرات (0)

بازی Tinos Fruit Stand در سبک فکری میباشد که توسط BigFishGames ساخته و در سال 2015 برای پلتفرم های PC عرضه شده است. افتتاح یک فروشگاه MegaMart در این خیابان ، باعث شده است کسب و کار میوه فروشی Tino در خطر ورشکستگی قرار بگیرد. Tino یک دست فروش میوه است که مشتریان بسیاری را تا پیش از افتتاح این فروشگاه داشت ، اما اکنون تنها امید رونق گرفتن دوباره ی این کسب و کار ، کمک شماست ! Rikki یک میمون زبل و پرسرعت است که می تواند میوه ها را از روی درختان برای فروش بچیند.حال این وظیفه شماست که با کمک به Rikki ، مشتریان را خوشحالت و رضایتمند از خرید نگاه دارید. سفارشات دریافتی را به درستی پر کنید تا پاداش های آنان را به دست آورید ، اما مراقب باشید که سرعتتان کم نشود و یا اجازه ندهید میوه ها برای مدت طولانی باقی بمانند ! چرا که در این صورت مشتریان ناراضی بوده و خانواده تجارت شما با شکست مواجه خواهند شد. هم اکنون میتوانید این بازی کم حجم را از سرور های سایت دریافت کنید.

alii بازدید : 823 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود بازی Tom Clancy’s The Division برای کامپیوتر

| نسخه Tom Clancy’s The Division-FULL UNLOCKED نسخه Uplay درج شد… |

بازی Tom Clancy`s The Division تام کلنسی : یگان در سبک بازی آنلاین چند نفره، جهان باز، اکشن و سوم شخص میباشد که توسط استدیو Ubisoft Massive ، Ubisoft Reflections و Ubisoft Red Storm طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی مطرح Ubisoft برای پلتفرم های PC در سال 2016 به بازار عرضه شد است. ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شده است و دیگر جایی برای پذیرش بیماران وجود ندارد و مردم هر لحظه خشمگین تر می شوند و این احتمال می رود که دست به آشوب بزنند. شرایط جدید سبب شده تا مراکز قرنطینه در همه جای شهر به وجود آیند و منابع مورد نیاز جیره بندی شوند. از طرف دیگر برای جلوگیری از شیوع بیماری، حمل و نقل عمومی نیز متوقف شده است. دیگر هیچ وسیله ی ارتباطی عمل نمی کند و عملا ما وارد یک دوران وهم انگیز شده ایم. این عوامل سبب شده تا بازار بورس و سهام به شدت دچار رکود شود و تجارت بین المللی نیز عملا از کار بیفتد. با قطع شدن منابع ، نیروگاه ها نیز از کار افتاده اند و دیگر هیچ امیدی برای زندگی وجود ندارد. مردم بسیار گرسنه اند و به همین دلیل برای به دست آوردن غذا و مواد مورد نیازشان دست به هر کاری می زنند. اکنون اگر به اطراف خودتان نگاه کنید می توانید افرادی را ببینید که می توانند دست به قتل بزنند، از مغازه ها دزدی کنند و حتی خودکشی کنند. دیگر هیچ دلیلی برای زندگی وجود ندارد، تاریکی بر این شهر سایه افکنده و دیگر امیدی وجود ندارد. هم اکنون این بازی زیبا را میتوانید از سرور های قدرتمند پارسی دانلود دریافت کنید.

alii بازدید : 493 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)
بازی Way of the Samurai 3  در سبک اکشن و ماجرایی میباشد که توسط ACQUIRE Corp. ساخته و توسط Ghostlight LTD در سال 2016 برای پلتفرم های PC عرضه شده است. بازی راه سامورایی 3 یک بازی شمشیری ژاپنی می باشد که شما باید دوستان خود را با دقت انتخاب کنید چرا که هر تصمیمی که بگیرین عواقب گسترده ای خواهد داشت. در این بازی جعل شمشیر کشنده، نیزه، تبر قطب و سلاح عجیب و غریب از توانایی های جدیدی است که شما را تبدیل به یک استاد واقعی برای استفاده از هر یک از سلاح این بازی خواهد کرد. هم اکنون میتوانید این بازی شمشیری را از سرور های سایت دریافت کنید.

alii بازدید : 384 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)


دانلود بازی شبیه سازی جنگلداری 2017 برای کامپیوتر

بازی Forestry 2017 The Simulation – جنگلداری 2017 در سبک شبیه سازی میباشد که توسط استدیو های Joindots , SilentFuture ساخته و توسط United Independent Entertainment GmbH در سال 2016 برای پلتفرم های PC عرضه شده است.  این بازی شبیه سازی کامل جنگلداری میباشد که شما را ساعت ها درگیر کار های جنگلداری خواهد کرد! نگاهی بر وظایف یک هیزم شکن حرفه ای و لذت بردن از کار در جنگل! کنترل ماشین آلات بزرگ (برداشت، کامیون، تراکتور و سلاح جرثقیل)، سقوط درختان، ترتیب و اتوماسیون و شانه از چوب خود . فروش محصولات چوب و… برای کسب درآمد و گسترش شرکت خود. شما در این بازی میبایست احتیاط کنید تا گونه های درختی را از بین نبرده و از آنها نیز مراقبت کنید، و همچنین استفاده بهینه از ماشین آلات. در بازی Forestry 2017 The Simulation میتوانید کار خود را گسترش دهید و ماشین آلات خود را حرفه ای و قوی تر کنید. هم اکنون میتوانید بازی شبیه سازی جنگلداری 2017 را از سرور های پارسی دانلود دریافت کنید.

امیر عباس بازدید : 7333 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (1)

در این مطلب از سایت مقربین میتوانید نسخه اصلی و کرک شده بازی فوق العاده پی اس 2016 (pes 2016) را با لینک مستقیم دانلود کنید.

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

امیر عباس بازدید : 853 شنبه 31 مرداد 1394 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کم‌حجم است که توسط آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های مختلف و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید.

شبکه های قابل دریافت توسط این نرم افزار عبارتند از:

شبکه‌های سراسری صدا و سیما

شبکه‌های دیجیتال

شبکه‌های استانی

پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی

شبکه‌های رادیویی سراسری

شبکه‌های رادیویی استانی 

نسخه جدید نرم افزار myTV به تازگی منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سایت مقربین دانلود کنید.

سجاد بازدید : 469 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار GiliSoft USB Lock یکی از نرم افزار های قدرتمند برای رمز گذاری بر روی پورت USB میباشد. به وسیله این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات و یا کپی شدن آنها به صورت کامل جلوگیری کنید. 

با اجرای این نرم افزار، اتصال دستگاه های خارجی شناخته نشده به سیستم مسدود میشود و شما میتوانید بدون دلهره به اشتراک گذاری فایل های خود بپردازید بدون آنکه نگران دزدیده شدن آنها باشید.

نرم افزار GiliSoft USB Lock علاوه بر امکان قفل کردن پورت USB، امکان مسدود سازی پرینتز، DVD Rom، بلوتوث، و سایر لوازم جانبی را نیز دارد. 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط ابن نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آخرین نسخه آن را از سایت مقربین دریافت کنید.

امیر عباس بازدید : 719 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار ماشین حساب مهندسی را میتوانید در این مطلب از سایت مقربین با لینک مستقیم دانلود کنید.

امیر عباس بازدید : 3501 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

اگر طرفدار بازی های جنگی مبارزه ای هستید به طوری که دو نفر مقابل هم قرار میگیرند و با انجام حرکات رزمی، با هم رقابت میکنند.ما در این مطلب از سایت مقربین بهترین بازی از این دسته را آماده دانلود کرده ایم.در بازی DEAD OR ALIVE 5 هر فردی که بتوانید جان رقیبش را خالی کند، برنده مسابقه است.لازم به ذکر است که این بازی مرگ و زندگی 5 دارای گرافیک خارق العاده ای میباشد.به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

سبک بازی شباهت بسیار زیادی به سری بازی های معروف Tekken دارد با این تفاوت که این بازی را به صورت داستانی نیز میتوانید دنبال کنید.

مهم ترین ویژگی های بازی DEAD OR ALIVE 5 Last Round:  

- گرافیک HD

- 36 جنگجوی متفاوت

- تعداد زیاد فن ها

- تنوع حرکات رزمی برای هر مبارز

- صداگذاری عالی

- نمایش میزان جان دشمنان

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 2.9 گیگاهرتز 4 هسته ای
رم: 2 گیگابایت
کارت گرافیک: 1 گیگابایت
فضای هارد دیسک: 10 گیگابایت

امیر عباس بازدید : 543 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (1)

در این مطلب از سایت مقربین نرم افزاری بسیار کاربردی را ویژه طراحان و وبستر ها آماده دانلود کرده ایم تا با استفاده از آن بتوانند سئو سایت خود را بهبود ببخشند و در نتایج جستجوی موتور های جستجو سایتشان در ابتدا قرار گیرد و بازدید کننده بیشتری را به خود جذب کند.

نرم افزار Seolize میتواند سایت شما را از نظر سئو آنالیز کند و شما را در بهتر کردن آن یاری دهد. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به بررسی کلمات کلیدی سایت، لینک های ورودی و خروجی آن، تجزیه تحلیل تصاویر و بررسی رتبه سایت در گوگل اشاره کرد.همچنین میتوانید نمایش گرافیکی از آمار و اطلاعات وب سایت خود را نیز مشاهده کنی.

 در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت مقربین دریافت کنید.


امیر عباس بازدید : 676 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (1)

در این مطلب از سایت مقربین یک نرم افزار فوق العاده کاربردی را برای دانلود آماده کرده ایم.شما با استفاده از نرم افزار Wireless Network Watcher میتوانید به صورت لحظه ای بر شبکه وایرلس (WiFi) خود نظارت کامل داشته باشید، تا زمانی که دستگاهی جدید به شبکه وایرلس شما متصل میشود به وسیله بوق اخطاری شما را مطلع سازد.

نحوه استفاده:کافیست تا بعد از اجرای برنامه از منوی Options گزینه های Beep On New Devices و Background Scan را انتخاب کرده و سپس کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بیسیم شما استفاده میکنند را مشاهده کنید.

 در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت مقربین دریافت کنید.

امیر عباس بازدید : 1234 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
نرم افزار تقویم مذهبی شمیم یار 94 میتوان گفت بهترین و پرامکانات ترین تقویم سال 94 برای دسکتاپ ویندوز می باشد .که میتوانید آن را در این پست از سایت مقربین با لینک مستقیم دانلود کنید.
امکانات فوق العاده برنامه تقویم 94 شمیم یار عبارتند از : تقویم روزانه و ماهانه به همراه رویدادهای ملی و مذهبی ، هر روز شامل محتواهایی در قالب قرآن ، اهل بیت ، حدیث ، احکام ، شهدا ، مشاوره و تربیت ، نمایش اوقات شرعی 94 و یادآوری و پخش اذان ، اعمال عبادی، امکان ثبت یادداشت روزانه ، امکان ثبت یادآوری ، ویترین نرم افزارهای انجمن گفتگوی دینی ، پیامک پاسخگو و تازه های سایت
از امکانات جدید این نرم افزار می توان به نمایش خورشید و هلال واقعی ماه در گوشه دسکتاپ، امکان تعویض تم صفحه اصلی، امکان انتخاب سه اذان متفاوت برای صبح، ظهر و مغرب ، بهبود سرعت و عملکرد تقویم ، تغییر نمایش نمای دسکتاپی تقویم ، امکان غیرفعال کردن پخش صوتی اذان ، نمایش تقویم ماهانه در یک نگاه در گوشه دسکتاپ و … اشاره کرد.

امیر عباس بازدید : 660 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

همان طور که میدانید والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که معمولا برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما کاربران محترم سایت مقربین ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع متنوع انتزاعی را آماده کرده ایم . با استفاده از این والپیپرها به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد 1080x1920 آماده شده اند .

امیر عباس بازدید : 1299 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (1)

بازی فوتبال PES یا Pro Evolution Soccer ، جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. در این مطلب از سایت مقربین، نسخه PES 2014 مخصوص کامپیوتر را برای دانلود شما آماده کرده ایم.

در PES 2014 شما میتوانید انواع مختلف بازی را تجربه کنید. تک نفره یا چند نفره بازی کنید، لیگ بسازید، مدیریت یک تیم را به عهده بگیرید و حتی بصورت آنلاین با دوستانتان رقابت کنید.

این بازی از نظر بسیاری از کاربران برترین بازی فوتبال است.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 2.8 گیگاهرتز
رم: 1 گیگابایت
کارت گرافیک: 512 مگابایت
فضای هارد دیسک: 10 گیگابایت

سجاد بازدید : 1094 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

شما با استفاده از نرم افزار قدرتمند Active File Recovery میتوانید فایلی را که به صورت ناخواسته از روی کامپیوتر خود پاک کرده باشید. و یا با ورود ویروسی به سیستم بعضی از فایل های مهم شما از دست رفته باشد به آسانی بازیابی کنید. یکی از نکات مثبت این نرم افزار جستجو با نام اصلی فایل میباشد که کمک زیادی به تسریع روند جستجو میکند.شما توسط این نرم افزار میتوانید فایل هایی که ابتدا به سطل آشغال ویندوز رفته و از آنجا حذف شده اند یا مستقیما حذف شده اند بازیابی کنید.حتی اگر درایو خود را فرمت کرده اید نیز میتوانید با این نرم افزار فایل های موجود در آن را بازگردانید. Active File Recovery دارای فیلتر های مخصوصی است که به تفکیک نوع فایل میتوانید جستجو را محدود کرده و سریعتر به نتیجه برسید.این نرم افزار انواع هارد دیسک ها و فلش ها را پشتیبانی میکند.

در ادامه  میتوانید تصاویری از محیط برنامه و ویژگی های آن را ببینید+لینک مستقیم دانلود.

سجاد بازدید : 3438 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

نسخه اورجینال و کرک شده بازی FIFA 15 با لینک مستقیم در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد.امسال هم مثل سال‌های قبل با شروع فصل جدید، نسخه جدید بازی FIFA با ویژگی‌های منحصر به فرد منتشر شد. مسئولان ساخت بازی فیفا 15 ادعا کرده اند که FIFA 15 از تمامی نسخه‌هایی که تا به حال منتشر شده است جذاب‌تر و پر هیجان‌تر است و برای شفاف سازی بیشتر آن را با نسخه سال قبل یعنی نسخه 14 مقایسه کرده‌اند و این نسخه را بسیار قوی‌تر از نسخه قبلی معرفی کرده‌اند.همچنین تعداد زیادی از منتقدین و سایت‌های معتبر ارزشیابی بازی‌های کامپیوتری این ادعای سازندگان بازی را تایید کرده‌اند.شعار امسال بازی فیفا «بازی را حس کنید» (Feel the Game) است و نشان می‌دهد که سازندگان بازی تا حدی بر روی روان بودن سبک بازی کار کرده‌اند که بتوانید بیشترین لذت را از دریپل زدن، به ثمر رساندن گل‌های متفاوت و زیبا، پاس کاری، بازیکن یابی و  غیره ببرید! در ادامه برخی از ویژگی‌های نسل جدید بازی فیفا معرفی شده‌اند.

همچنین در ادامه مطلب لینک های دانلود بازی+اموزش تصویری نصب بازی+آخرین نسخه کرک موجود است.


بروزرسانی:جمعه 15 اسفند

|کرک ورژن ۳ Crack.V.3+Update-3DM به همراه توضیحات نصب کرک به پست اضافه شد|

yasasan بازدید : 737 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

نسخه جدید USB Disk Security منتشر شد! (نسخه 6.4.0.136)

 

تقریبا همه کاربران به طور روزانه از فلش مموری و یا هارد دیسک اکسترنال استفاده میکنند. از فلش مموری معمولا برای انتقال اطلاعات، و از هارد اکسترنال برای بکاپ گیری از اطلاعات با حجم بالا (مثل فیلم و آهنگ) استفاده میشود.

 

مشکل متداول بسیاری از کاربران، حفظ امنیت فلش مموری و هارد اکسترنال است. این حافظه ها به دلیل اینکه قابل حمل هستند، در معرض خطراتی مثل آلودگی به ویروس، و یا سرقت اطلاعات قرار دارند.

 

نرم افزار USB Disk Security میتوانید امنیت درایو های USB (مثل فلش مموری و هارد اکسترنال) را فراهم کند.

yasasan بازدید : 547 پنجشنبه 11 دی 1393 نظرات (0)
امروز براتون آخرین نسخه نت پد رو آماده کرده ایم که جایگزین مناسبی واسه نت پد اصلی ویندوز میباشد!

نت پد نرم افزاری است که با آن میتوان فایل هایی با فرمت txt.Css.jsو... را ویرایش کرد!

هم اینک شما میتوانید این نرم افزار را که ورژن 7.6.3 میباشد،از سایت مقربین دانلود کنید!

سجاد بازدید : 9330 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (4)

 شرکت Konami با نسخه جدیدی از بازی PES 15 وارد عرصه بازی های ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی بینهایت زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب فوق العاده جدی برای بازی FIFA15 شناخته می شود.اگرچه در سال قبل موفقیت FIFA بیشتر از رقیبش بود، اما امسال تولیدکنندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای ساخت یک بازی واقع گرایانه با سبک بازی بسیار روان را دارند.

بر عکس FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بسیار بالا به جزئیات و واقع گرایی بالا تاکید کرده است و با این خواص و شعار معروف زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در این نسخه از بازی تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند.و این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی،امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن قصد دارد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

همچنین در این نسخه شما میتوانید ستاره مورد علاقه خود را خاص تر از سایر بازیکنان کنترل نمایید به طوری که بازیکن شبیه سازی شده موجود در این بازی فوتبالی نزدیک به همان نوع بازی را که در زمین واقعی ارائه می دهد در زمین مجازی و با کنترل شما ارائه دهد. در این نسخه از بازی بر روی سبک دویدن و حرکت بازیکنان خیلی کار شده است به طوری که اگر با سبک حرکت بازیکن مورد نظر خود در واقعیت آشنا باشید می توانید به سرعت آن بازیکن را در بازی از نحوه حرکتش تشخیص دهید. این ویژگی فوق العاده را باید مدیون موتور بازی سازی بسیار قدرتمند FOX دانست.

اخرین تغییرات:(جمعه 22اسفند 93)

|دیتاپک DataPack.v4.0-BAT به پست اضافه شد|

سجاد بازدید : 20920 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (25)
در این پست میتوانید جدیدترین نسخه بازی معروف و محبوب کانتر را با لینک مستقیم دانلود کنید.آخرین نسخه از سری بازی های Counter Strike را Global Offensive نام گذاری کرده اند که به واقع میتوان گفت شاهکاریست نسبت به تمام نسخه های قبلی بازی کانتر.گرافیک فوق العاده و افکت های بی نظیر صوتی، شما را عاشق این بازی خواهد کرد.

کمپانی ValvE سیستم جدیدی از فعال سازی Steam را در نسخه Global Offensive به کار برده است. به طوری که فقط خریداران لایسنس اصلی امکان بازی کردن با این نسخه را داشتند.

اما اکنون بعد از حدود 1 سال از انتشار این بازی، گروه های کرک زیرزمینی توانستند این بازی را Crack کنند. اکنون کاربران میتوانند از نسخه های کپی و قفل شکسته بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

اکنون افتخار داریم که به عنوان دومین سایت ایرانی، نسخه کرک شده بازی Counter Strike - Global Offensive را در اختیار شما قرار دهیم.

سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی :
ویندوز : 8.1 ، XP ، 7 ، 8
پردازنده : 2.4 گیگاهرتز
رم : 2 گیگابایت
کارت گرافیک : 256 مگابایت
فضای هارد دیسک : 5 گیگابایت

البته این بازی بر روی سیستم هایی تا 30 درصد ضعیف تر از این نیز قابل اجرا است. اما ممکن است کیفیت آن در حد مطلوب نباشد.

ali بازدید : 1038 سه شنبه 22 مهر 1393 نظرات (0)

سلام امروز هم یه مطلب ویژه برای کاربران مقربین گذاشتیم . آنتی ویروس مکافی با آخرین آپدیدت و نسبت به قبل قوی و ورژن جدیدش رو ارائه داده.امیدواریم شما هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرین.

هر تصوری که از نرم افزار McAfee VirusScan داشته اید را کنار بگذارید! چون در این مطلب، یکی از نگارش های متفاوت و بسیار قدرتمند این نرم افزار را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

نرم افزار McAfee VirusScan Enterprise تفاوت های بسیاری با نسخه معمولی آن (McAfee VirusScan) دارد.

از جمله این تفاوت ها، میتوان به سیستم امنیتی بسیار پیشرفته آن اشاره کرد. با وجود امنیت بسیار بالاتر، نسخه اینترپرایز مکافی بسیار سریع تر از نسخه معمولی آن عمل میکند. به همین دلیل هم قیمت McAfee VirusScan Enterprise در فروشگاه های آنلاین جهانی بسیار بالاتر از آنتی ویروس های دیگر است.


(قیمت نسخه پایه این آنتی ویروس، 822 دلار است)

 

اما نگران نباشید. در این مطلب میتوانید این نسخه را به صورت رایگان دانلود کنید!

 

آنتی ویروس McAfee VirusScan Enterprise میتواند از سیستم شما در برابر ویروس، برنامه های جاسوسی، تروجان، برنامه های تبلیغاتی، و سایت های آلوده محافظت کند.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های این آنتی ویروس قدرتمند آشنا شوید. و در صورت تمایل، نسخه جدید آن را به همراه آپدیت آفلاین دانلود کنید.



ali بازدید : 4551 دوشنبه 21 مهر 1393 نظرات (0)

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

سجاد بازدید : 2676 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (1)
نرم افزار StarDic یک دیکشنری رایگان و متن باز است که دارای لغت نامه های کاملی نیز می باشد و می تواند جایگزین مناسبی برای دیکشنری بابیلون باشد. ویژگی های این نرم افزار دارای قابلیت شکار لغات ، امکان پخش تلفظ لغات ، یکسان بودن لغت نامه و … است .

سجاد بازدید : 1444 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

در این پست نرم افزاری برای دانلود قرار داده ایم که نه تنها از دست رسی دیگران به اطلاعات شخصی جلو گیری میکند بلکه از پاک شدن یا آسیب دیدن آنها هم جلوگیری میکند.

یک از راه های راه های مخفی کردن فایل ها از چشم دیگران این است که روی Properties فایل یا فولدر مورد نظر برویم و آن را در حالت Hidden قرار دهیم.اما باید بگویم که حتی بچه های 5 ساله هم روش دسترسی به فایل های Hidden را بلد هستند!

پس نرم افزار موجود در این پست را از دست ندهید زیرا که نرم افزار Folder Guard Professional یک راه حل جامع و کامل برای حفظ حریم شخصی در کامپیوتر است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فولدر را مخفی کنید، روی آن پسورد قرار دهید، و جلوی پاک شدن عمدی یا تصادفی آن را بگیرید. به این ترتیب اطلاعات شخصی شما درون آن فولدر کاملا امن خواهند بود.

نرم افزار Folder Guard Professional امکان ایجاد محدودیت برای بخش های مهم ویندوز (مثل Task Manager) را نیز دارد. تا خیال شما راحت باشد که وقتی پای کامپیوتر خود نیستید کسی نمیتواند به اطلاعات شخصی شما سرک بکشد.

سجاد بازدید : 960 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

توسط این نرم افزار بسیار کاربردی میتوانید فولدر های شخصی خود را مخفی کنید که برای دیگران قابل مشاهده نباشند و برای اینکه امنیت کار بالا برود میتوانید یک پسورد برای خود نرم افزار تعیین کنید. تا سایر افراد نتوانند آن را اجرا کنند.

نکته جالب اینکه نرم افزار Wise Folder Hider امکان مخفی سازی فولدرهای موجود در هارد دیسک و همچنین فلش مموری را دارد. 

این نرم افزاردارای محیط بسیار ساده ای میباشد. سه آیکون در نوار بالای نرم افزار قرار دارد:

Hide File : توسط این گزینه میتوانید یک فایل را مخفی کنید.

Hide Folder : توسط این گزینه میتوانید یک فولدر را مخفی کنید.

Hide USB Drive : توسط این گزینه میتوانید یک فلش مموری را کاملا مخفی کنید. 

در ادامه مطلب بیشتر میتوانید با دیگر امکانات این نرم افزار آشنا شوید و ورژن جدید آن را با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

سجاد بازدید : 2830 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)
یکی از دغدغه های امروزه والدین نحوه استفاده ایست که فرزندانشان از کامپیوتر و بخصوص اینترنت میکنند اما آخرین نسخه نرم افزار Salfeld Child Control تا حد زیادی میتواند این نگرانی ها را از بین ببرد و والدین توسط این نرم افزار میتوانند محدودیت های مورد نظر خود را ایجاد کنند تا با خیال راحت اجازه استفاده کودکان از کامپیوتر را بدهند.
این نرم افزار بینظیر میتواند دسترسی به فولدرها، فایل ها، نرم افزارها، بازی ها، و ... را محدود کند. یا فقط در ساعت های خاصی اجازه کار با کامپیوتر را بدهد.
 همچنین توسط این نرم افزار والدین میتوانند دسترسی به اینترنت را محدود کنند یا بعضی از سایت ها را فیلتر کنند. و یا فقط اجاره دسترسی به چند سایت خاص را بدهند.

سجاد بازدید : 828 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

برای عکس گرفتن از صفحه نمایش کامپیوتر(صفحه ویندوز) ما به شما نرم افزار حرفه ای HyperSnap را پیشنهاد میکنیم که ترکیبی از یک برنامه ضبط تصاویر همراه با مجموعه ابزاری برای ویرایش عكس ها می باشد.

با نرم افزار HyperSnap شما خواهید توانست تصاویر دلخواه را در سیستم Help برنامه های طراحی شده خودتان، آموزش های آنلاین، کتاب های راهنما، تعلیم و تمرین، نمایش، موضوعات بازاریابی، صفحات وب، ایمیل و ... قرار دهید.

HyperSnap قابلیت به اشتراک گذاری سریع عکس ها را نیز دارا می باشد.

توسط این نرم افزار می توانید از متون در جاهایی که امکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد عکس برداری نمایید.

از HyperSnap برای عکس برداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.

توجه:جدای این نرم افزار ما یک مقاله آموزشی با عنوان آموزش عکس گرفتن از صفحه نمایش در ویندوز در ادامه مطلب آورده ایم.

سجاد بازدید : 799 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی نینجای میوه یکی از محبوب ترین بازی های موبایل است که این بار میتوانید این بازی را در کامپیوتر تجربه کنید و با استفاده از موس که نقش شمشیر شما را ایفا میکند نقش یک نینجای حرفه ای را به عهده بگیرید.

این بازی مرحله به مرحله مهیج تر میشود مثلا سرعت حرکت میوه ها بیشتر میشود و بمب هایی لابه لای انها جایگزاری میشود و...

سجاد بازدید : 2481 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی جذاب و خاطره انگیز کمبت را که با کنسول Sega بازی میکردیم را که یادتان هست حالا در این پست شما میتوانید این بازی را برای کامپیوتر دانلود کنید.علاوه بر کاراکتر های محبوب سری بازی های مورتال کمبت 1 تا 3، چند کاراکتر جدید نیز در این نسخه از بازی معرفی شدند.

بازی Mortal Kombat Trilogy دارای بخش های تمرینی، بازی 1نفره، بازی 2نفره، مسابقات تیمی، و تورنمنت است.

- این بازی نیاز به سخت افزار کامپیوتری پیشرفته ای ندارد و بر روی تمام کامپیوترها قابل اجراست.

- این نسخه از بازی بر روی ویندوزهای XP و 7 تست شده و مشکلی مشاهده نشده است.

سجاد بازدید : 1001 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)
مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ که به آفیس 15 مشهور است به طور خاص برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است. طرح بندی آن بسیار ساده شده و آیکون های اضافه شده به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. برای نصب این مجموعه شما به ویندوز 7 یا ویندوز 8 مخصوص کامپیوتر های شخصی نیاز دارید و تبلت ها هم باید مبتنی بر ویندوز RT باشند. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است؛ که توسط مایکروسافت منتشر شده است. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دست خوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال:رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه ریزی شده دارد. پاورپوینت (PowerPoint) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. وان نوت (OneNote) شامل یک splash screen جدید شده ‌است. اکسل (Excel) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی ارائه شده است. در ورد (Word) قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب پیاده سازی شده است. مایکروسافت قول پشتیبانی از Office Open XML را با نسخه ۱۵ داده‌ است.

سجاد بازدید : 1094 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ Nero وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد.
Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)،



نسخه 15.0.10200 :(اخرین بروز رسانی 1اسفند 93

سجاد بازدید : 945 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

  KMPlayer  علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد.

همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.



نسخه 3.9.1.129 :(اخرین بروز رسانی 1اسفند 93

سجاد بازدید : 1153 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)
این پلاگین با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است.
 دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد.
 بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

نسخه 15.0.0.167 :(اخرین بروز رسانی 1اسفند 93

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 4,885
  • بازدید سال : 53,858
  • بازدید کلی : 10,112,828