loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
سینا بازدید : 788 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (1)
اولین مستند سینمایی که به طور کامل و با مجوز زندگی شخصی بازیکن محبوب و افسانه ای فوتبال یعنی کریستین و رونالدو را به تصویر میکشد در این مطلب از مقربین به همراه زیرنویس فارسی میتوانید دانلود کنید.

سینا بازدید : 967 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)
مستند وال آبفام- Big Blue راجع به بزرگ ترین موجودات روی کره زمین یعنی وال ها میباشد.در این مطلب از سایت مقربین با دوبله فارسی میتوانید آن را دانلود کنید.

سینا بازدید : 726 یکشنبه 01 شهریور 1394 نظرات (0)
نام مستند: قاتلین بالفطره -Built for the Kill
ژانر: حیات وحش
سال تولید:2001
کیفیت: عالی
فرمتMKV
مدت زمان48 دقیقه
مخاطب:تمامی رده ها
خلاصه:

در مستند «قاتلین بالفطره» خواهید دید که چگونه برخی حیوانات و حشرات به حرفه ای ترین قاتلان دنیا تبدیل شده اند. گربه سانان بزرگ جنگل گرفته تا عنکبوت باغی، این موجودات یادگرفته اند تا با استفاده از هوشمندانه ترین و مرگبارترین ابزارهای خود بر سایر حیوانات پیشی گرفته و آنها را قربانی خود سازند. برخی از سرعت و چالاکی خود برای تعقیب طعمه استفاده می کنند، عقاب طلایی با سرعتی باورنکردنی بر روی قربانی خود شیرجه می زند، همان طور که یک پنگوئن به اعماق آب شیرجه می رود درحالیکه قابلیت ویژه بدنیشان کمک می کند تا به راحتی در میان آب پیش بروند.

سینا بازدید : 822 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)
هیجان، ترس و استرس را با مستند Dangerous Encounters تجربه کنید
ژانر: حیات وحش
سال تولید:2005
مدت زمان48 دقیقهزبان:فارسی
مجری:بردی بارر
فرمت:MKV
کیفیت:عالی
مخاطب:بزرگسال
محصول:National Geographic
خلاصه:

در این ویژه برنامه مهیج که توسط شرکت مشهور مستندسازی نشنال جئوگرافیک تهیه شده است، به همراه برِدی بارر، ماموریت های بسیار خطرناکی را تجربه خواهید کرد. مارهای کشنده و اژدهای غول آسا هم در برنامه های وی قرار دارند. رفتار و زندگی این حیوانات وحشی برای شما هم ممکن است، دیدنی باشد! بردی با ایجاد دنیایی مخفی این حیوانات را زیر نظر دارد تا راهی برای نفوذ و نزدیکی به آن ها پیدا کند. او تلاش می کند تا معماهایی که ذهن او را درگیر کرده است حل کند.

سینا بازدید : 740 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

به علاقه مندان خودرو های امروزی و مدرن پیشنهاد میکنیم به هیچ وجه این مطلب سایت مقربین را از دست ندهید.در این مطلب مجموعه مستندی فوق العاده جذاب در مورد فرایند تولید ابر خودرو های امروزی را آماده دانلود کرده ایم.این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال 2013و2014 تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید.

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTV 720p | HDTV 480p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

سینا بازدید : 1604 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

در این مطلب از سایت مقربین دو مستند جذاب را برای شما آماده کرده ایم.در مستند اول به جنگل های بارانی و سرسبز آمازون سفر می کنیم. جایی که به دنبال یکی از غول پیکرترین و خطرناک ترین مار جهان هستیم. آناکوندا در میان بوته های سبز این جنگل در انتظار شکار خود است.و مستند دوم راجع به مارهای کبری، که یکی از خطرناک ترین و کشنده ترین مارهای جهان هستند میباشد.قدرت بالا در هدف گیری، حس جنگ جویی و سلطه طلبی و زهر کشنده از ویژگی های منحصر به فرد این مارها می باشد. مارهای کبری در آسیا و آفریقا زندگی می کنند.

سینا بازدید : 1551 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: شش قسمت، هر قسمت به طور میانگین ۵۵ دقیقه

کیفیت : BrRip 720p – BrRip 1080p

این مستند همان گونه که از نام آن پیداست در کهن ترین قاره جهان یعنی آفریقا کارگردانی شده است.در قسمت های مختلف این مجموعه به مکان های گوناگونی خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، مهارت ها و تکنیک های بقا و همچنین روند تکاملی این جانوران در طبیعت آفریقا آشنا خواهیم شد. هم اکنون می توانید این مستند را به صورت دوبله فارسی از سایت مقربین دریافت کنید.

سینا بازدید : 582 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

کشف روابطی شگفت انگیز بین بشریت و اقیانوس توسط یک تیم از سینماگران زیر آبی در این مستند به تصویر کشیده میشود.شما میتوانید آن را با لینک مستقیم در این پست از سایت مقربین دانلود کنید.

نام مستند:  Planet Ocean – سیاره اقیانوس
سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان : فارسی – دوبله شده به صورت اختصاصی توسط گروه دوبلاژ دانلودها
مدت زمان: ۹۴ دقیقه
کیفیت : BrRip 720p – BrRip 1080p
IMDB

سینا بازدید : 532 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

این مستند ورزشی  زندگی کریستیانو رونالدو  فوتبالیست محبوب و مشهور دنیا را به تصویر میکشد از پرتغال  بعد  ورود آن به منچستر و وضعیت فعلی وی در رئال مادرید مورد بررسی قرار می دهد.

نام مستند: Cristiano Ronaldo: World at His Feet

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم: ۲۷۹۸/۴۶۰۳ مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

سجاد بازدید : 855 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)
در این پست از سایت مقربین مستندی فوق العاده جذاب راجع به حوادث بسیار پرخطر ورزش موتور سواری را برای شما آماده دانلود قرار داده ایم.
خلاصه داستان: مستند جاده (به انگلیسی: Road) یک مستند سینمایی-ورزشی محصول سال ۲۰۱۴ می باشد که به بررسی حوادث و جوانب ورزش پرخطر موتورسواری می پردازد. ورزشکاران موتورسوار سرعتی بالغ بر ۲۰۰ مایل بر ساعت را برای پیشی گرفتن از رقبای خود مجبور هستند گاهی تجربه کنند و …

نام مستند: Road – جاده

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

سجاد بازدید : 1435 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

در مستند دکان های کاغذی بخش هایی از سخنان چندین زن و مرد که مدعیان دروغین خدایی، پیامبری و یا امام زمان هستند پخش و با فریب خوردگان و مریدان این مدعیان دروغین نیز گفت وگو می شود. پخش تصاویری از اعترافات این افراد درباره فریب دادن مردم و دادگاه های مربوط به محاکمه آنها و همچنین آسیب دیدگانی که فریب این مدعیان دروغین را خورده اند از بخش های مستند "دکان های کاغذی " است.
همه تصاویر این مستند که درگروه مستند شبکه یک تهیه شده، واقعی است و با هدف هشدار به جوانان بویژه افراد تحصیل کرده ساخته شده است تا فریب عرفان های کاذب و دین های دروغین را نخورند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,557
  • بازدید ماه : 4,898
  • بازدید سال : 53,871
  • بازدید کلی : 10,112,841