loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
سجاد بازدید : 1607 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (1)

کلیپ آموزش ساخت Apple ID:یکی از دغدغه های اصلی کاربران محصولات کمپانی اپل، عدم دانستن چگونگی ساختن اکانت Apple ID است. بدون داشتن Apple ID، نمیتوانیم به App Store رفته و برای گوشی، تبلت و یا لپ‌تاپ خود، برنامه و بازی تهیه نماییم، بنابراین مجبور خواهیم بود تا دست به دامان فروشندگان بازار شویم و بهای زیادی هم برای این کار پرداخت نماییم.

این کلیپ میتواند شما را با نحوه‌ی ساختن Apple ID به صورت رایگان آشنا نماید.


سجاد بازدید : 1096 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (3)

آموزش تصویری ساخت کانکشن adsl هم یکی از سوالات پرتکرار بسیاری از افراد میباشد که در این پست قصد داریم به آن بپردازیم و این پست ميتواند مکمل مناسبی برای پست آموزش تصویری ساخت کانکشن dialup باشد امیدواریم با این دو پست دیگر مشکلی در ساخت کانکشن جهت استفاده از اینترنت تحت هیچ شرایطی نداشته باشید. 


yassin بازدید : 799 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (1)

اموزش ساخت کانکشن در ویندوز7 یکی از سوالات مبتلابه بسیاری از افراد است که راه دسترسی شان به اینترنت از طریق dialup است دراین بست قصد داریم خیلی ساده به همراه تصویر به صورت گام بگام ساخت کانکشن dialup را در ویندوز7 به این عزیزان اموزش دهیم.

سجاد بازدید : 1034 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (1)

مجموعه طنز وهابی چه خبر رو حتما دانلود کنید و دیدنش رو از دست ندید این مجموعه در شبکه جهانی ولایت تولید شده است که برخی( برخی )از عقاید مضحک و سفيهانه و رفتارهای غیر انسانی و وحشیانه این کالانعام بل هم اضل را به تصویر میکشد تعداد قسمت های آن هم باید بگویم که بینهایت است!! که به محض تولید هر قسمت آن را در این پست بارگزاری میکنیم.توجه داشته باشید که وهابیت از برادران اهل سنت جدا میباشند چناچه از گفتار علمای اهل سنت همواره به این نکته اشاره میشود.

اخرین بروزرسانی 93/4/18

سجاد بازدید : 4103 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود تفسیر صوتی کل قرآن کریم به صورت ایه به ایه توسط حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی هدیه ایست از طرف سایت مقربین به همه عاشقان قران,شاید به ندرت جایی را در سرتاسر اینترنت بتوانید پیدا کنید که مجموعه کامل این تفسیر بسیار ثلیث,روان و دلنشین را در اختيار عموم قرار داده باشد.شما میتوانید در ادامه مطلب تفسیر صوتی تمام سوره های قرآن کریم را که پس از خارج کردن آن از حالت زیپ به تفسیر به تفکیک ایات دست پیدا خواهید کرد را با لینک مستقیم دانلود کنید. 

سجاد بازدید : 83986 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (7)

دانلود ترتیل کل قرآن کریم توسط مشاری راشد العفاسی با بهترین کیفیت ممکن هدیه ما به شماست به مناسبت ماه مبارک رمضان،این ترتیل بسیار زیبا و دلنشین میتواند به شما کمک کند با سرعت بسیار مناسبی در ماه مبارک رمضان موفق به ختم کل قرآن بشوید البته نباید در زیبایی ترتیل متوقف شوید و از توجه و تدبر در مفاهیم ایات باز بمانید.

ترتیل به تفکیک سوره/جزء/صفحه میباشد.

سجاد بازدید : 1334 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود تمام آثار استاد علی فانی در این پست در اختیار شما عزيزان قرار گرفته است.لازم به ذکر است که این پست از آن دسته از پست های سایت است که داءم بروزرسانی خواهدشد و جدید ترین آثار به مرور زمان به آن اضافه خواهد شد. همان طور که میدانید مشهورترین اثر استاد علی فانی"به طاها به یاسین"میباشد که این نواهنگ بسیار زیبا را هم در ادامه میتواتید دانلود کنید.

سجاد بازدید : 1877 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود انیمیشن طنز فوتبال مدرن با کیفیت بالا،این کارتون فوتبالی طنز توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.شما میتوانید در ادامه مطلب همه ی قسمت های آن را با لینک مستقیم دانلود کنید.ابتدا یک توضیح مختصر راجع به این برنامه:مجموعه فوتبال مدرن، وله‌های کوتاهی هستند که به صورت کلک های خنده‌دار در یک بازی فوتبال، بیننده را سرگرم می‌کنند.این مجموعه که با صدای محمدرضا صولتی گزارش می‌شود، در هر قسمت 4 اپیزود 15 ثانیه‌ای دارد که همگی از یک موضوع خاص تبعیت می‌کنند.مجموعۀ «فوتبال مدرن» به تهیه‌کنندگی شرکت «حرکت کلیدی» در مرکز پویانمایی صبا برای مخاطب عام به مناسبت جام جهانی 2014 تولید شده است.

این مجموعه شامل 20 قسمت میباشد.

سجاد بازدید : 1663 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)
نمازت را قلت نخان!!!دانلود کلیپ آموزش تلفظ صحیح حروف نماز با کیفیت HD، این کلیپ را دانلود کنید و چندین بار مشاهده کنید.بیشتر مشکلات شما در مورد تلفظ صحیح نماز حل خواهد شد.
سجاد بازدید : 2347 سه شنبه 27 خرداد 1393 نظرات (1)

آموزش الحان قرآنی استاد غلام رضا شاه میوه در 6جلسه میتواند برای افراد سطح متوسط به بالا بسیار مفید باشد,شما میتوانید این جلسات را در ادامه مطلب با لینک مستقیم دانلود کنید،و در پست های بعدی منتظر آموزش های بسیار تخصصی تر از استاد شاه میوه باشید. 

تعداد صفحات : 56

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,600
  • بازدید ماه : 4,941
  • بازدید سال : 53,914
  • بازدید کلی : 10,112,884