loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
alii بازدید : 4101 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (4)


اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی عکس محور است که کاربران در آن می توانند عکس های خود را به همراه متن برای خانواده، دوستان و کاربران به اشتراک بگذارند.

خیلی از کاربران به صورت روزانه اینستاگرام خود را چک می کنند ولی همین کاربران ممکن است پس از گذشت مدت زمان زیادی، رمز عبور خود را فراموش کنند. همانطور که میدانید در صورت ورود به اینستاگرام نیاز است که نام کاربری و رمز عبور خود را وارد و سپس لاگین کنید.

در صورتی که رمز عبور اینستا گرام خود را فراموش کرده اید می توانید از طریق ایمیل، پیامک و ورود به حساب فیسبوک (در صورت وارد کردن حساب) رمز عبور خود را بازیابی کنید.

در مطلب امروز سایت ترفندها تصمیم داریم آموزش بازیابی رمز فراموش شده در اینستاگرام را از طریق پیامک و ایمیل به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

alii بازدید : 4761 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)


یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اندروید ۶٫۰ مارشمالو اضافه شدن قابلیت Do Not Disturb است که ما قبل از این در آیفون‌ها شاهد حضور آن بوده‌ایم. این ویژگی جلوی تماس‌ها، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های دستگاه اندرویدی شما را خواهد گرفت تا ساعاتی را بدون هرگونه مزاحمتی سپری کنید. اگر به یاد داشته باشید اندروید ۵٫۰ دارای ویژگی به نام Priority بود. در اصل Do Not Disturb نسخه پیشرفت کرده آن است و دارای امکانات متنوع تری است.

ترفندها قصد دارد در این مقاله به نحوه فعال کردن این قابلیت بپردازد.

alii بازدید : 5124 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

Wolf Children 2012 کودکان گرگنما نام انیمیشنی درام میباشد که توانسته ار منتقدین نمره خوب 72 را کسب کند. کارگردانی و نویسندگی این انیمیشن توسط Mamoru Hosoda انجام شده است. داستان انیمیشن در رابطه با هانا عاشق یک گرگنما می شود و بعد از مرگ گرگنما او تصمیم میگیرد به روستایی رفته و دو بچه گرگنمای خود را بزرگ کند. هم اکنون میتوانید این انیمیشن درام را از پارسی دانلود دریافت کنید.

alii بازدید : 5825 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (1)


نام فیلم: The Trust – اعتماد

سال انتشار: ۲۰۱۶

ژانر: جنایی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۹۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳۹ثانیه (بازبینی مجدد!)

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: والتر و اِستون دو افسر پلیس بسیار معمولی هستند که در اتاق شواهد اداره ی پلیس مشغول به کار می باشند. اما هنگامی که اِستون درمی یابد پرونده ی گروهی خلافکار که به مقدار بسیار زیادی پول مربوط می شود ، در حال بررسی هست ، او به همراه والتر برای پیدا کردن منبع اصلی پول دست به کار می شوند و…

alii بازدید : 2485 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)


برای ویرایش تنظیمات در ویندوز ۱۰ نیاز است که به بخش Settings مراجعه کنید. معمول ترین راه برای مراجعه به Settings استفاده از منوی Start است. اما در صورتی که زیاد از Settings استفاده کرده و میخواهید برای بازکردن آن کمترین زمان ممکن را صرف کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب ساده با ما همراه باشید.

در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه سنجاق کردن Settings ویندوز ۱۰ را به نوار Taskbar آموزش دهیم. با سنجاق نمودن Settings به تسکبار می توان در کمترین زمان ممکن به آن دسترسی داشت.

alii بازدید : 2894 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)


بازگشت به تنظیمات کارخانه به معنی پاک شدن تمامی داده ها و برگشت به حالت پیشفرض کارخانه می باشد. بله درست است، با انجام بازگشت به تنظیمات کارخانه یا factory reset تمامی اطلاعات از قبیل برنامه ها، تماس ها، پیامک ها، مخاطبین و اطلاعات روی حافظه گوشی پاک خواهد شد.

اما مزایای بازگشت به تنظیمات کارخانه چیست؟ یکی از مهم ترین مزایای بازگشت به تنظیمات کارخانه هنگامی است که شما قصد فروش گوشی خود را داشته و نیاز دارید تمامی اطلاعات خود را از روی گوشی پاک کنید. همچنین برخی از اشکالات نرم افزاری گوشی می تواند با بازگشت به تنظیم کارخانه رفع شود.

در مطالب پیشین آموزش بازگشت به تنظیمات کارخانه را برای گوشی ها اندروید خدمت شما کاربران گرامی آموزش دادیم. در مطلب امروز نیز قصد داریم نحوه بازگشت به تنظیمات کارخانه در سامسونگ گلکسی اس ۷ را خدمت شما آموزش دهیم.

alii بازدید : 4600 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نام انیمیشن: Frozen Fever

ژانر: انیمیشن، کوتاه، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p/BRRip x265 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: السا و کریستوف تدارکات ویژه ای برای تولد آنا دیده اند تا بهترین جشن را برای وی بگیرند. اما نیروی یخی السا چیزی بیشتر از یک تهدید کوچک را به بار می آورد و …

alii بازدید : 4247 پنجشنبه 02 اردیبهشت 1395 نظرات (0)


نام فیلم: Krampus – کرامپوس

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: کمدی، فانتزی، ترسناک

مدت زمان: ۹۸دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۰ثانیه (ندارد!)

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: پسری که کریسمس بدی را پشت سر گذاشته، به طور تصادفی یک اهریمن کریسمس را به خانه‌شان احضار می کند و …

alii بازدید : 2922 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)


امروزه تبلیغات موجود در اینترنت آن قدر زیاد شده که بعضی از مواقع موجب اذیت ما می شود در ضمن حجم زیادی از ترافیک اینترنت ما را نیز کم می کند و باعث کندی اینترنت نیز می شود در ضمن بیش تر کلاه برداری ها اینترنتی از طریق پاپ آپ است( پاپ آپ= پنجره های مزاحمی که به محض ورود به یک سایتی یا کلیک بر قسمتی از سایت نمایش داده می شود که حاوی تبلیغات هستند) .
برای آنکه مشکلات ما در این زمینه رفع شود در این پست، نرم افزاری به شما معرفی کنیم که می توانید در ادامه مطلب این نرم افزار را دانلود کنید تا دیگر از دیدن تبلیغات و پاپ آپ ها اذیت نشوید .

به این عکس زیر توجه کنید تا فرق بودن و نبودن این نرم افزار را حس کنید

alii بازدید : 2133 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)


تلگرام یکی از برنامه های پیام رسان اینترنتی است که دارای امکانات زیاد و  متعددی می باشد. یکی از همین امکانات که در نسخه ی دسکتاپ تلگرام وجود دارد، افزودن گزینه تلگرام به منوی راست کلیک ویندوز است که با استفاده از آن می توانید فایل های خود را در مکان های مختلف ویندوز و تنها با استفاده از گزینه Send To به دوستان و گروه های تلگرامتان بفرستید.

در مطلب امروز آموزش ارسال فایل به تلگرام از طریق منوی Send to در ویندوز را برای شما کاربران گرامی منتشر نموده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از آن استفاده کنید.

alii بازدید : 1250 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نام انیمیشن: Shaun the Sheep Movie – فیلم سینمایی بره ناقلا

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip 1080p/Webrip x265 720p/Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip x265 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 1080p

IMDB

خلاصه داستان: وقتی که بره ناقلا تصمیم می گیرد تا یک روز به خود استراحت دهد و کمی خوش بگذراند، هیجانی بیشتر از آن چه که فکرش را می کرده است نصیبش می شود! ترکیبی از مزرعه دار، کاروان و یک تپه باعث می شود تا همه ی آن ها به شهر بزرگ وارد شوند و این مسئولیت بره ناقلا است که همه را به طور امن به خانه ی سبزشان بازگرداند و …

 

alii بازدید : 1127 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1395 نظرات (0)


نام فیلم: Joy – جوی

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: بیوگرافی، کمدی، درام

مدت زمان: ۱۲۴دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۴ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: جوی داستان شخصیتی به همین نام است که بعد از مدتی به بنیان‌گذار و مادرخوانده یک امپراتوری کسب و کار خانوادگی تبدیل می‌شود. «جوی» یکی دیگر از فیلم‌های بزرگ ساخته شده بر اساس داستان واقعی سال جاری است. سوژه فیلم جوی مانگانو (لورنس)، کارآفرین ساکن لانگ آیلند، است که جاروی خود به خود جمع شوی میراکل را در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی طراحی و تولید کرد. علیرغم بدبینی‌های پدرش، رادی (رابرت دنیرو)، و خواهرش، پگی (الیزابت روم)، جوی پول کافی برای ساخت ۱۰۰ جارو را تهیه می‌کند و بعد آن‌ها را در منطقه می‌فروشد. وقتی که دوست و همسر سابقش، تونی (ادگار رامیرز)، به او قول یک مصاحبه با مجری شبکه QVC، نیل واکر (بردلی کوپر)، را میدهد، او فرصتی می‌یابد تا جاروی میراکل را در تلویزیون بفروشد و …

 

alii بازدید : 1219 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)


آیفون‌های اپل چند سالی است که به یک کلید فیزیکی هوم ( Home ) مجهز شده اند. کلیدی که در بسیاری از گوشی‌های مدرن اندرویدی نیز شاهد حضور آن‌ها هستیم. بسیاری از مواقع به صورت ناخواسته ممکن است اتفاقاتی برای این کلید بی افتد که دیگر کارایی گذشته را نداشته باشد. یکی از رایج ترین این مشکلات ایجاد شدن یک صدای بد و ناخوشایند در هنگام فشار دادن این کلید است. در این مقاله با ارائه دو راه‌کار قصد داریم تا این مشکل را برطرف کنیم.

alii بازدید : 600 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)


همانطور که در مطالب پیشین به آن اشاره نمودیم، در ویندوز ۱۰ قسمت Settings جایگزین کنترل پنل شده است و کاربران برای ویرایش تنظیمات نیاز دارند که به بخش Settings مراجعه کنند.البته ناگفته نماند که کنترل پنل ویندوز نیز هنوز پا برجاست و می توانید از آن نیز برای تنظیمات استفاده کنید.

معمول ترین روش برای دسترسی به Settings ویندوز ۱۰ استفاده از منو استارت است اما این تنها روش نیست، چراکه راه های دیگری نیز برای دسترسی به Settings وجود دارد که در مطلب " ۳ راه ساده برای رفتن به تنظیمات “Settings” ویندوز ۱۰" برخی از آنها را شرح دادیم.

در مطلب امروز قصد داریم یکی دیگر از راه هایی که به Settings ویندوز ۱۰ منتهی می شود را خدمت شما آموزش دهیم.

alii بازدید : 1664 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)


نام انیمیشن: Kung Fu Panda Secrets of the Scroll

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۶

مدت زمان: ۲۴ دقیقه

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

خلاصه داستان: این اینیمشن کوتاه روایتگر چگونگی شکل گیری پنج آتشین می باشد. تمامی اشخاص فیلم اصلی سری سه گانه پاندای کونگ فو کار به غیر از آنجلینا جولی در این انیمیشن کوتاه حضور دارند و به هنرنمایی پرداخته اند. کیفیت جلوه های ویژه نیز کمی از نسخه سینمایی این انیمیشن نمی آورد و …

alii بازدید : 1463 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)

نام فیلم: The Hateful Eight – هشت نفرت انگیز

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: جنایی، درام، رمزآلود

مدت زمان: ۱۸۷دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۱دقیقه و ۴ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: در ایالت ویومینگ آمریکا در دوران بعد از جنگ داخلی، جایزه بگیرها سعی می‌کنند تا در طول کولاک شدیدی سرپناهی برای خود پیدا کنند اما درگیر خیانت و فریب می‌شوند. آیا می‌توانند از این جان سالم به در ببرند؟


alii بازدید : 712 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

 

وا-فای در حال حاضر رایج ترین راه اتصال به اینترنت است. در این اتصال به سیم احتیاجی نیست و به ما این امکان را می‌دهد در هرکجای منزل بنشینیم و با گوشی هوشمند خود به شبکه جهانی اینترنت متصل باشیم. این روزها وای-فای به یکی از واجبات زندگی ما تبدیل شده است و در طول روز همواره از آن استفاده می‌کنیم.

اما گاهی ممکن است برای این اتصال مشکلاتی پیش آید که منجر به آزرده خاطر شدن ما شود. از این مشکلات می‌توان به کاهش سرعت اینترنت در اثر مشکلات مودم وای-فای اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم ۴ دلیل کاهش سرعت وای-فای را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

alii بازدید : 408 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

 

برنامه فایل اکسپلورر (File Explorer) که در نسخه های قبل تر این سیستم عامل، ویندوز اکسپلورر نام داشت یکی از عناصر اصلی سیستم عامل ویندوز می باشد که برای دسترسی و مدیریت کاربران در فایل های خود کاربرد دارد.

در مطلب امروز سایت ترفندها تصمیم داریم به معرفی ۸ راه ساده برای دسترسی به فایل اکسپلورر (File Explorer) در ویندوز ۱۰ بپردازیم.

alii بازدید : 1383 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

نام انیمیشن: The SpongeBob Movie Sponge Out Of Water

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p/Webrip 720p/Webrip x265 720p/Webrip x265 1080p/Bluray 720p/Bluray 1080p/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p/BRRip x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: باب اسفنجی در جستجوی دستور پخت مسروقه­ای وارد ماجرایی می‌شود که او را به دنیای ما می‌آورد، جایی که با یک دزد دریایی درگیر می‌شود و…

alii بازدید : 770 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام فیلم: Macbeth – مکبث

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: درام، جنگ

مدت زمان: ۱۱۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲دقیقه و ۵ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: داستان اینکه چگونه یک اشراف زاده ی سلحشور، با تحریک همسر دلسنگ و جاه طلبش، مرتکب قتل پادشاه می شود ، و سپس همسرش به یک اغتشاش روحی و ناامیدی دچار می شود، در حالی که مکبث شیطان مآبانه، جایگاه قدرتش را با ارتکاب چندین قتل تثبیت می کند و …

alii بازدید : 514 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

گاهی ممکن است رمز عبور ورود به کامپیوترتان را فراموش کنید. این قضیه می‌تواند برای شما دردسر ساز باشد؛ چرا که  به اطلاعات شخصیتان نیاز خواهید داشت. برای این کار ۲ متد وجود دارد. یک متد جهت ورود به حساب‌های کاربری ویندوز ۱۰ به صورت آنلاین و متد دیگر نیازی به اتصال اینترنت نبود و برای حساب‌های کاربری لوکال به کار خواهد آمد. در این مقاله قصد داریم متد دوم را با یکدیگر مرور کنیم.

پس اگر رمز ورود به حساب کاربری ویندوز ۱۰ را فراموش کرده‌اید جای هیچ نگرانی نیست، بعد از این آموزش می‌توانید به راحتی رمز آن را تغییر داده و مشکل را برطرف کنید.

 

 

alii بازدید : 384 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

امروزه بیشتر کودکان نیز داری دستگاه هوشمند بوده و توسط این دستگاه ها می توانند به اینترنت متصل شده و صفحات وب را مرور کنند. از آنجایی که کنترل فرزندان در فضای مجازی یک امر مهم محسوب می شود نیاز است که از دسترسی کودکان و فرزندان خود به سایت های نامناسب جلوگیری کنیم.

در ترفند امروز تصمیم داریم نحوه ی مسدود کردن دسترسی به سایت های نامناسب را برای پلتفرم iOS و مرورگر سافاری آموزش دهیم. پس در صورتی که فرزند یا کودک شما داری یک دستگاه آیفون یا آیپد می باشد، با استفاده از این ترفند می توانید سایت های نامناسب را برای فرزند خود در مرورگر سافاری مسدود کنید.

alii بازدید : 435 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام فیلم: The Finest Hours – بهترین ساعات

سال انتشار: ۲۰۱۶

ژانر: اکشن، درام، تاریخی

مدت زمان: ۱۱۷دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳۲ثانیه

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد
زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان: «بهترین ساعات» داستان نجات اس اس پندلتون (S.S. Pendleton ) را روایت می کند که در شب هجدهم فوریه در سال ۱۹۵۲ اتفاق می افتد.  پندلتون یک کشتی نفت کش بود که در طوفان شدید نورستر متلاشی شد و ۳۴ نفر خدمه آن در کنار باقی مانده های کشتی درحال غرق  تنها و بی کس رها شدند. در همان زمان گارد ساحلی که به دلیل همزمانی یک عملیات نجات دیگر با کمبود نیرو مواجه شد، ۴ مرد از ۳۶ نفر نیروی خود را اعزام می کند تا به اقیانوس آزاد رفته، کشتی آسیب دیده را پیداکرده و خدمه آن را نجات دهند. شکی نیست که علی رغم اشتباهات گاه و بیگاه، این حوادث باعث جذابیت فیلم شده است. به علاوه فیلمنامه هم تعادل خوبی میان پیگیری تلاش خدمه پندلتون برای زنده ماندن و داستان چهار امدادگر گارد ساحلی ایجاد کرده است و …

alii بازدید : 423 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: The Jungle Book: Waterfall Rescue – کتاب جنگل: نجات آبشار

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

حجم: ۳۲۹ مگابایت

کیفیت: DVDRip 480p

Amazon

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: –

alii بازدید : 419 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

 

اگر از نمای ویندوز خود خسته شده اید و میخواهید کمی آن را جذاب تر از گذشته کنید این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم تا به شما یک نرم افزار کم حجم را معرفی نماییم که تمامی برنامه‌های نصب شده بر روی ویندوز شما را به صورت یک لانچر موبایلی همانند آیپدها در می‌آورد.

به کمک این ابزار می توانید به صورت زیباتری ویندوز خودتان را مدیریت کنید و به فایل های خودتان دسترسی پیدا کنید. از موارد بسیار خوب این برنامه می توان به امکانات مختلف خصوصی سازی اشاره کرد که شما را قادر میسازند تا آنگونه که میخواهید از ویندوز خود لذت ببرید.

alii بازدید : 431 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نرم افزار Paint یکی از ابتدایی ترین ابزاری است که مایکروسافت توسط ویندوز به کامپیوترها آورد. این نرم افزار دارای امکانات ابتدایی برای رنگ آمیز، نقاشی و کار با تصاویر است. بدون شک با وجود نرم افزارهای پر امکاناتی مانند فتوشاپ، دیگر جایی برای کار با Paint نمی‌ماند.

اما همانطور که مستحضر هستید به عنوان مثال اگر بخواهید برای تغییر فرمت یک تصویر از فتوشاپ استفاده کنید، کمی زمان شما جهت بارگذاری این نرم افزار گرفته خواهد شد. به همین دلیل می‌توانیم در این هنگام از نرم افزار Paint کمک بگیریم و در سریع ترین حالت ممکن فرمت تصویر خود را تغییر دهیم.

alii بازدید : 400 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: Blinky Bill the Movie – بیل چشمک زن

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

IMDB

کیفیت: Bluray 720p

خلاصه داستان: بلینکی بیل (به انگلیسی: Blinky Bill the Movie) نام پویانمایی محصول کشور آمریکا و استرالیا می‌باشد که به کارگردانی دین تیلور (به انگلیسی: Deane Taylor)، نوئل کلیری (به انگلیسی: Noel Cleary) و الکس استادرمن (به انگلیسی: Alexs Stadermann) ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. داستان پویانمایی درباره‌ی یک کوآلای جوان است که به امید پیدا کردن پدر گمشده‌ی خود تصمیم می‌گیرد تا سفری ماجرایی در سراسر استرالیا آغاز کند و وارد طبیعت وحشی و خطرناک شود…

alii بازدید : 417 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

نام فیلم: A Walk Among the Tombstones – پیاده روی در میان سنگ قبرها

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۲ دقیقه

حجم: ۷۴۱ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: Matthew Scudder که یک کاراگاه شخصی هست، توسط یکی از افراد مهم مواد فروش استخدام می شود، تا وی متوجه بشود چه کسی همسرش را دزدیده و به قتل رسانده است و …

 

alii بازدید : 377 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

 

گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ که به تازگی معرفی شده است، دارای یک ویژگی خاص و منحصر به فرد می باشد. این ویژگی جدید قابلیت Wi-Fi Sharing یا اشتراک گذاری وای فای است.

Wi-Fi Sharing به کاربران اجازه می دهد تا اینترنت وای فای ای را که به آن متصل هستند را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این قابلیت تنها مختص گوشی های گلکسی اس۷ و اس۷ اج بوده و در دیگر گوشی های اندروید تنها می توانید اینترنت دیتا گوشی را از طریق وای فای به اشتراک بگذارید.

این ویژگی بیشتر زمانی به کار می آید که قصد داشته باشید یه دستگاه دیگر را به شبکه وای فای متصل کنید اما رمز وای فای را به یاد نمی آورید. در این صورت می توانید با فعال نمودن ویژگی Wi-fi sharing در گلکسی اس ۷، دستگاه مورد نظر را از طریق وای فای گوشی به اینترنت متصل کنید.

در ترفند امروز تصمیم داریم نحوه فعالسازی قابلیت اشتراک گذاری اینترنت وای فای در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را خدمت شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

alii بازدید : 452 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

 

همانطور که می دانید، هر وسیله ی الکترونیکی دارای یک عمر مخصوص به خود می باشد.لپ تاپ ها نیز از این قضیه مستثنا نبوده و دارای یک عمر مفید هستند که شما می توانید با رعایت چند نکته ی ساده، عمر این وسیله های الکترونیکی ارزشمند را بیشتر و کارایی آنها را افزایش دهید.

به طور کلی عمر یک لپ تاپ در حدود ۳ تا ۴ سال تخمین زده شده است، البته محصولات برخی از برند ها ممکن است عمر بیشتری را داشته باشند. همچنین شاید خراب شدن قطعه ای از لپ تاپ، پایان زندگی آن نباشد اما این نکته را باید یادآور شد که یافتن قطعه ی مورد نیاز لپ تاپ در بازار به دلیل ورود مدل های جدید تر ممکن است سخت یا بی نتیجه باشد. پس پیشگیری بهتر از درمان است و میباست از خراب شدن لپ تاپ تا حد ممکن جلوگیری کنیم.

در مقاله ی امروز تصمیم داریم با معرفی چند ترفند ساده، نحوه بالا بردن عمر لپ تاپ ها را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

alii بازدید : 386 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

نام انیمیشن: Scooby-Doo And Kiss Rock and Roll Mystery

ژانر: انیمیشن، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۷۲ دقیقه

حجم: ۳۶۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip/BRRip 720p/BRRip 1080p/BRRip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: آماده شوید تا منفجر کنید! در این انیمیشن زیبا و هیجان انگیز همراه با اسکوبی دوو و گروه اسرارآمیز باشید و دنیایی جدید از ماجراجویی ها را کشف کنید و …

alii بازدید : 486 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام فیلم: The Forest – جنگل

سال انتشار: ۲۰۱۶

ژانر: ترسناک، رمزآلود، هیجان انگیز

مدت زمان: ۹۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۰ثانیه (ندارد!)

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: یک زن جوان به دنبال خواهر دوقلوی خودش در جنگلی در ژاپن به جستجو می پردازد اما در این منطقه با اتفاقات غیرمنتظره ای مواجه می شود که….

alii بازدید : 401 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

 

مرورگرهای اینترنتی چیزهایی هستند که ما هر روز با آن‌ها سر و کار داریم. آن‌ها مارا به وب‌سایت‌های مختلف انتقال می‌دهند و جهان تازه‌ای را به روی ما می‌گشایند. بنابر این چقدر خوب است اگر شما بتوانید از تمامی کارایی‌های این مرورگرهای اینترنتی استفاده کنید و از وب‌گردی خود لذت ببرید.

یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنت گوگل کروم است. این مرورگر دارای سرعت مناسبی بوده و به شما جهت نمایش سریع صفحات وب کمک خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به یکسری نکات بسیار مهم و کلیدی در ارتباط با این مرورگر بپردازیم که از شما کاربری حرفه‌ای خواهند ساخت. با ترفندها همراه باشید.

alii بازدید : 372 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (1)

 

در صورتی که اندروید گوشی شما نسخه ۶٫۰ یا مارشمالو می باشد و یا اینکه گوشی خود را به این نسخه از سیستم عامل اندروید آپدیت کرده اید جالب است بدانید که اندروید ۶٫۰ نیز همانند نسخه های پیشین خود دارای یک بازی پنهان شده در تنظیماتش می باشد، که با فعال کردن آن می توانید لحظاتی خود را سرگرم کنید.

این بازی از نظر شباهت همانند بازی پنهان شده در اندروید آبنبات چوبی است. اما با این تفاوت که کمی بروزتر شده و می توان ۶ بازیکن دیگر را به این بازی اضافه نمود.

در ترفند امروز تصمیم داریم به معرفی بازی پنهان شده در اندروید ۶٫۰ یا همان مارشمالو بپردازیم.

alii بازدید : 372 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

نام انیمیشن: Slugterra: Slug Fu Showdown

ژانر: انیمیشن، اکشن، تخیلی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم: ۳۳۴ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

خلاصه داستان: –

alii بازدید : 345 پنجشنبه 26 فروردین 1395 نظرات (0)

نام فیلم: Bridge of Spies – پل جاسوس‌ها

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: بیوگرافی، درام، هیجان انگیز

مدت زمان: ۱۴۱دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۰ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p/Bluray x265 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: دوران جنگ سرد است و سازمان سیا با به خدمت گرفتن یک وکیل آمریکایی تلاش می‌کند تا خلبانی را که در شوروی در بازداشت به سر می‌برد نجات دهد و …

alii بازدید : 328 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

 

تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب در دنیاست که کاربران بسیاری از آن بهره می برند. تلگرام دارای قابلیت های بسیاری می باشد که در هر بروزرسانی جدید، به این قابلیت ها افزوده می شود. یکی از قابلیت های جدیدی که در بروزرسانی اخیر تلگرام منتشر شده است، افزوده شدن ربات اسپم (Spam Bot) می باشد. این ربات به منظور رفع مشکل اسپم کاربران راه اندازی شده است که به کاربران ریپورت شده ی تلگرام این امکان را می دهد تا بدون ارسال ایمیل به پشتیبانی تلگرام یا روش های دیگر، درخواست رفع ریپورت خود را به تلگرام ارسال کنند.

در مطلب امروز تصمیم داریم نحوه خروج از ریپورت اسپم تلگرام را با استفاده از ربات Spam Bot

alii بازدید : 413 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

 

در صورتی که از اینترنت محدود یا حجمی استفاده می کنید، شاید دانستن مقدار پهنای باند (حجم اینترنت) مصرف شده در بازه های زمانی مختلف برای شما بسیار حائز اهمیت باشد. در ویندوز ۱۰ قابلیتی وجود دارد که با رفتن به بخش مورد نظر آن می توانید از پهنای باند مصرف شده در طول ۳۰ روز اطلاع کسب کنید.

اما شاید این ویژگی اطلاعات کاملی از میزان پهنای باند مصرف شده را در اختیارتان نگذارد و شما نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با میزان پهنای باند مصرفی داشته باشید. در مطلب امروز تصمیم داریم یک ابزار رایگان و کم حجم به اسم Bandwidth Monitor را خدمت شما معرفی نماییم که با استفاده از آن می توانید مقدار ارسال و دریافت روزانه، مقدار پهنای باند مصرف شده در طول روز، پهنای باند مصرفی در طول ماه و … را مشاهده نمایید.

alii بازدید : 429 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

نام انیمیشن: Batman Unlimited Monster Mayhem

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BRRip 720p/BRRip x265 720p/Bluray 1080p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: –

alii بازدید : 420 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام فیلم: Chappie – چپی

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، تخیلی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۱۲۰ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip 1080p/Web-DL 1080p/Webrip x265 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: در آینده نزدیک، جرایم به وسیله یک نیروی پلیس مکانیزه ظالم کنترل می‌شوند. چپی، پلیس آهنی، بعد از ربوده شدن و برنامه ریزی مجدد به نخستین رباتی تبدیل می‌شود که توانایی اندیشیدن و احساس کردن را دارد و …

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,421
  • بازدید ماه : 4,762
  • بازدید سال : 53,735
  • بازدید کلی : 10,112,705