loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
alii بازدید : 770 دوشنبه 30 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام فیلم: Macbeth – مکبث

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: درام، جنگ

مدت زمان: ۱۱۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲دقیقه و ۵ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: داستان اینکه چگونه یک اشراف زاده ی سلحشور، با تحریک همسر دلسنگ و جاه طلبش، مرتکب قتل پادشاه می شود ، و سپس همسرش به یک اغتشاش روحی و ناامیدی دچار می شود، در حالی که مکبث شیطان مآبانه، جایگاه قدرتش را با ارتکاب چندین قتل تثبیت می کند و …

alii بازدید : 514 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

گاهی ممکن است رمز عبور ورود به کامپیوترتان را فراموش کنید. این قضیه می‌تواند برای شما دردسر ساز باشد؛ چرا که  به اطلاعات شخصیتان نیاز خواهید داشت. برای این کار ۲ متد وجود دارد. یک متد جهت ورود به حساب‌های کاربری ویندوز ۱۰ به صورت آنلاین و متد دیگر نیازی به اتصال اینترنت نبود و برای حساب‌های کاربری لوکال به کار خواهد آمد. در این مقاله قصد داریم متد دوم را با یکدیگر مرور کنیم.

پس اگر رمز ورود به حساب کاربری ویندوز ۱۰ را فراموش کرده‌اید جای هیچ نگرانی نیست، بعد از این آموزش می‌توانید به راحتی رمز آن را تغییر داده و مشکل را برطرف کنید.

 

 

alii بازدید : 384 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

امروزه بیشتر کودکان نیز داری دستگاه هوشمند بوده و توسط این دستگاه ها می توانند به اینترنت متصل شده و صفحات وب را مرور کنند. از آنجایی که کنترل فرزندان در فضای مجازی یک امر مهم محسوب می شود نیاز است که از دسترسی کودکان و فرزندان خود به سایت های نامناسب جلوگیری کنیم.

در ترفند امروز تصمیم داریم نحوه ی مسدود کردن دسترسی به سایت های نامناسب را برای پلتفرم iOS و مرورگر سافاری آموزش دهیم. پس در صورتی که فرزند یا کودک شما داری یک دستگاه آیفون یا آیپد می باشد، با استفاده از این ترفند می توانید سایت های نامناسب را برای فرزند خود در مرورگر سافاری مسدود کنید.

alii بازدید : 435 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام فیلم: The Finest Hours – بهترین ساعات

سال انتشار: ۲۰۱۶

ژانر: اکشن، درام، تاریخی

مدت زمان: ۱۱۷دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳۲ثانیه

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد
زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان: «بهترین ساعات» داستان نجات اس اس پندلتون (S.S. Pendleton ) را روایت می کند که در شب هجدهم فوریه در سال ۱۹۵۲ اتفاق می افتد.  پندلتون یک کشتی نفت کش بود که در طوفان شدید نورستر متلاشی شد و ۳۴ نفر خدمه آن در کنار باقی مانده های کشتی درحال غرق  تنها و بی کس رها شدند. در همان زمان گارد ساحلی که به دلیل همزمانی یک عملیات نجات دیگر با کمبود نیرو مواجه شد، ۴ مرد از ۳۶ نفر نیروی خود را اعزام می کند تا به اقیانوس آزاد رفته، کشتی آسیب دیده را پیداکرده و خدمه آن را نجات دهند. شکی نیست که علی رغم اشتباهات گاه و بیگاه، این حوادث باعث جذابیت فیلم شده است. به علاوه فیلمنامه هم تعادل خوبی میان پیگیری تلاش خدمه پندلتون برای زنده ماندن و داستان چهار امدادگر گارد ساحلی ایجاد کرده است و …

alii بازدید : 423 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: The Jungle Book: Waterfall Rescue – کتاب جنگل: نجات آبشار

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

حجم: ۳۲۹ مگابایت

کیفیت: DVDRip 480p

Amazon

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: –

alii بازدید : 419 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

 

اگر از نمای ویندوز خود خسته شده اید و میخواهید کمی آن را جذاب تر از گذشته کنید این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم تا به شما یک نرم افزار کم حجم را معرفی نماییم که تمامی برنامه‌های نصب شده بر روی ویندوز شما را به صورت یک لانچر موبایلی همانند آیپدها در می‌آورد.

به کمک این ابزار می توانید به صورت زیباتری ویندوز خودتان را مدیریت کنید و به فایل های خودتان دسترسی پیدا کنید. از موارد بسیار خوب این برنامه می توان به امکانات مختلف خصوصی سازی اشاره کرد که شما را قادر میسازند تا آنگونه که میخواهید از ویندوز خود لذت ببرید.

alii بازدید : 431 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نرم افزار Paint یکی از ابتدایی ترین ابزاری است که مایکروسافت توسط ویندوز به کامپیوترها آورد. این نرم افزار دارای امکانات ابتدایی برای رنگ آمیز، نقاشی و کار با تصاویر است. بدون شک با وجود نرم افزارهای پر امکاناتی مانند فتوشاپ، دیگر جایی برای کار با Paint نمی‌ماند.

اما همانطور که مستحضر هستید به عنوان مثال اگر بخواهید برای تغییر فرمت یک تصویر از فتوشاپ استفاده کنید، کمی زمان شما جهت بارگذاری این نرم افزار گرفته خواهد شد. به همین دلیل می‌توانیم در این هنگام از نرم افزار Paint کمک بگیریم و در سریع ترین حالت ممکن فرمت تصویر خود را تغییر دهیم.

alii بازدید : 400 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: Blinky Bill the Movie – بیل چشمک زن

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

IMDB

کیفیت: Bluray 720p

خلاصه داستان: بلینکی بیل (به انگلیسی: Blinky Bill the Movie) نام پویانمایی محصول کشور آمریکا و استرالیا می‌باشد که به کارگردانی دین تیلور (به انگلیسی: Deane Taylor)، نوئل کلیری (به انگلیسی: Noel Cleary) و الکس استادرمن (به انگلیسی: Alexs Stadermann) ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ عرضه شده است. داستان پویانمایی درباره‌ی یک کوآلای جوان است که به امید پیدا کردن پدر گمشده‌ی خود تصمیم می‌گیرد تا سفری ماجرایی در سراسر استرالیا آغاز کند و وارد طبیعت وحشی و خطرناک شود…

alii بازدید : 417 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

نام فیلم: A Walk Among the Tombstones – پیاده روی در میان سنگ قبرها

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۱۲ دقیقه

حجم: ۷۴۱ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: Matthew Scudder که یک کاراگاه شخصی هست، توسط یکی از افراد مهم مواد فروش استخدام می شود، تا وی متوجه بشود چه کسی همسرش را دزدیده و به قتل رسانده است و …

 

alii بازدید : 377 جمعه 27 فروردین 1395 نظرات (0)

 

گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ که به تازگی معرفی شده است، دارای یک ویژگی خاص و منحصر به فرد می باشد. این ویژگی جدید قابلیت Wi-Fi Sharing یا اشتراک گذاری وای فای است.

Wi-Fi Sharing به کاربران اجازه می دهد تا اینترنت وای فای ای را که به آن متصل هستند را برای دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. این قابلیت تنها مختص گوشی های گلکسی اس۷ و اس۷ اج بوده و در دیگر گوشی های اندروید تنها می توانید اینترنت دیتا گوشی را از طریق وای فای به اشتراک بگذارید.

این ویژگی بیشتر زمانی به کار می آید که قصد داشته باشید یه دستگاه دیگر را به شبکه وای فای متصل کنید اما رمز وای فای را به یاد نمی آورید. در این صورت می توانید با فعال نمودن ویژگی Wi-fi sharing در گلکسی اس ۷، دستگاه مورد نظر را از طریق وای فای گوشی به اینترنت متصل کنید.

در ترفند امروز تصمیم داریم نحوه فعالسازی قابلیت اشتراک گذاری اینترنت وای فای در گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را خدمت شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

تعداد صفحات : 56

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,493
  • بازدید ماه : 4,834
  • بازدید سال : 53,807
  • بازدید کلی : 10,112,777