loading...
مقربین | فیلم , سریال , انیمیشن , موزیک , آموزش , نرم افزار
alii بازدید : 420 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام فیلم: Chappie – چپی

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، تخیلی، هیجان انگیز

مدت زمان: ۱۲۰ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲ثانیه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Webrip 720p/Webrip 1080p/Web-DL 1080p/Webrip x265 720p/BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: در آینده نزدیک، جرایم به وسیله یک نیروی پلیس مکانیزه ظالم کنترل می‌شوند. چپی، پلیس آهنی، بعد از ربوده شدن و برنامه ریزی مجدد به نخستین رباتی تبدیل می‌شود که توانایی اندیشیدن و احساس کردن را دارد و …

alii بازدید : 354 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

 

همواره سیستم عامل اندروید علی‌رغم محبوبیت و قدرت بالای خود، به جهت نفوذ پذیری که دارد مورد انتقاد بسیاری از علاقه مندان قرار می‌گیرد. از مهمترین راه‌های نفوذی می‌توان به اپلیکیشن‌ها اشاره کرد که در بسیاری از مواقع حتی از زیر دست گوگل هم در می‌روند و در فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل منتشر می‌شوند.

این بدافزار‌ها هم می‌توانند تنها راهی برای کسب درآمد غیرقانونی سازندگانشان باشند و هم در بسیاری از مواقع موجب دسترسی افراد سودجو به اطلاعات گوشی شما خواهند شد. برای آنکه از شر این بدافزارهای اندرویدی خلاص شوید نیاز است تا مواردی را رعایت کنید. در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

alii بازدید : 505 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

 

یکی از مهمترین دلایلی که شما باید به ویندوز ۱۰ مهاجرت کنید، بهبود تمامی اشکالاتی است که ممکن بود در ویندوز ۸ با آن‌ها روبه رو شویم. علاوه بر آن ویژگی‌های بسیار مفیدی را نیز مشاهده خواهیم کرد که به کنترل هرچه بهتر سیستم عامل توسط کاربران منجر خواهد شد. از سویی دیگر شما می‌توانید برخلاف ویندوز ۸ تمامی نرم افزار‌های نصب شده بر روی ویندوزتان را تحت یک گزینه به نام All apps ( همانند All Programs استارت منو ویندوز ۷ ) مشاهده کنید.

 

حال در این مقاله قصد داریم تا برای شما کار را ساده تر از آنچه که هست کنیم. شما پس از این آموزش قادر خواهید بود تا از طریق یک پوشه تمامی نرم افزار‌هایی که بر روی ویندوز شما نصب است را مشاهده کنید. در ادامه همراه ما باشید.

 

alii بازدید : 359 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

نام انیمیشن: The Good Dinosaur – دایناسور خوب

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۶

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

IMDB

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray 3D HSBS 1080p

خلاصه داستان: سفری حماسی به دنیای دایناسورها جایی که در آن آپاتوساروسی به نام آرلو دوستی بعیدی را با یک انسان شروع میکند و …

alii بازدید : 369 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

نام فیلم: Mr Holmes – آقای هولمز

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: درام، رمزآلود

مدت زمان: ۱۰۴دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۰ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: شرلوک هولمز بازنشسته که در روستایی در حاشیه انگلستان به کار زنبور داری مشغول است نگاهی به یکی از پرونده های حل نشده خود که سالهاست فکر او را مشغول کرده است می اندازد که …

alii بازدید : 472 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (1)

اپل در آی او اس ۹ تصمیم گرفت تا به دلایل شخصی خودش هات اسپات اینترنت را کمی پیچیده کند. البته این قضیه چندان هم پیچیده نیست اما اگر مطلع نباشید نمی‌توانید چنین ویژگی را فعال کنید. در این آموزش قصد داریم تا نحوه نمایش این گزینه را با یکدیگر بررسی کنیم. البته توجه داشته باشید که هات اسپات فقط جهت اشتراک گذاری اینترنت خط تلفن شما کارایی خواهد داشت. جهت هات اسپات وای-فای می‌بایست از اپلیکیشن‌های مختلفی که برای این امر منتشر شده اند استفاده کنید. در ادامه با ترفندها همراه باشید.

alii بازدید : 469 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

 

آیا تازه ترین نسخه از سیستم عامل گوگل، اندروید ۶٫۰ مارشمالو برای گوشی هوشمند شما ارائه نشده است؟ جای هیچ ناراحتی نیست. اگر دارای یک کامپیوتر یا لپ تاپ باشید می‌توانید همین حالا این سیستم عامل عالی را به راحتی روی سیستم خود امتحان کرده و از آن استفاده کنید.

برای این کار شما نیاز به یک ماشین مجازی یا " VirtualBox " خواهید داشت. از معروف ترین نرم افزار‌های ماشین مجازی برنامه‌های VirtualBox  ، Hyper-v و VMware است که می‌توانید با نصب آن‌ها به راحتی این سیستم عامل را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

alii بازدید : 425 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: Looney Tunes Rabbit Run

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: ۷۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: DVDRip/Webrip 720p/Web-DL 720p/Web-DL 1080p/Webrip 1080p/Webrip x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: –

alii بازدید : 446 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (1)

 

نام فیلم: Concussion – ضربه مغزی

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: بیوگرافی، درام، ورزشی

مدت زمان: ۱۲۳دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۱۳ثانیه

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Bluray x265 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: در پیتسبورک پاتولوژیست ماهری به نام دکتر بنت اومالو حقیقتی را درباره ضربه مغزی در بازیکنان فوتبالی که دچار صدمات مغزی مکرر در طول بازی نرمال میشوند کشف میکند و …

alii بازدید : 464 یکشنبه 22 فروردین 1395 نظرات (0)

 

بسیاری از قابلیت‌های مرورگر‌های دسکتاپی هستند که ما شاهد حضور آن‌ها در مرورگرهای گوشی‌هایمان نیستیم. اما در این بین شاید امکانات پیشرفته و کاربردی وجود داشته باشد که ما از آن‌ها بی خبریم.

مرورگر کروم قادر است تا صفحات وب را برای شما به چندین زبان مختلف ترجمه کند، اما اگر علاقه مند به استفاده از مرورگر سافاری بر روی آیفون خود هستید مایکروسافت ابزار کمکی را برای شما عرضه کرده است که می‌توانید با استفاده از آن به راحتی و درون مرورگرتان صفحه مد نظر را به زبان دلخواهتان ترجمه کنید.

تعداد صفحات : 56

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 591
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 676
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 558
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,621
  • بازدید ماه : 4,962
  • بازدید سال : 53,935
  • بازدید کلی : 10,112,905